Van een goedlopend bedrijf naar een snel groeiend bedrijf

Business Marketing Programma

Je bent een kei in je vak en de zaken gaan goed, maar hoe kan je groeien zonder nóg meer uren te draaien?

In dit 1-op-1 programma help ik ervaren ondernemers om next level te gaan met hun marketing en sales. Samen nemen we je processen onder de loep en optimaliseren en professionaliseren we jouw bedrijf.

Jouw groei ligt binnen handbereik. Door te optimaliseren, maar wel met een laserfocus op jouw klanten en relaties kan je consistent groeien en die transformatie maken waar jij zo klaar voor bent.

Vijf maanden lang ben ik jouw sparringspartner op het gebied van marketing, sales én bedrijfsstrategie. Ik bied je die helicopterview waar je zo aan toe bent. Je hoeft het niet meer alleen te doen. Wij gaan dit samen aan!

Je kunt elke maand instappen en er is plek voor maximaal tien deelnemers. Onderaan deze pagina kan je je vrijblijvend aanmelden. Samen plannen we een matchcall om te kijken of we een wederzijdse match hebben. Ik ga dit avontuur alleen aan met ondernemers waarbij ik groeipotentie zie en die er écht voor willen gaan. 

Heb jij een goedlopend bedrijf, maar merk je dat je continu tegen je eigen urenplafond aanloopt? Wil jij nu eindelijk eens jouw positionering en marketing 'spot on' hebben?

✓ Bij jou in de regio weten mensen je te vinden. Je bent een echte vakexpert en hebt al een aantal jaren dit bedrijf met een minimale omzet van € 70.000. Veel aanvragen komen binnen via mond-tot-mond reclame, maar het gaat allemaal wel behoorlijk ad hoc. In het hoogseizoen werk je je het licht uit de ogen en in het laagseizoen heb je het rustig en geniet je weer van je gezin, vrienden en hobby’s. Je hebt inmiddels geaccepteerd dat ‘het’ zo gaat bij jou, maar af en toe vraag je je af of dit niet wat gestructureerder kan allemaal. Wat consistenter. Wat meer ‘on your terms’.

✓ Je was vroeger in loondienst waarschijnlijk manager of had een aansturende projectmatige functie. Je vond dat heerlijk: managen. Vanwege het regelen, maar ook vanwege het gevoel van status dat het je gaf. De praktische kant van het ondernemen had je dan ook razendsnel onder de knie. Je was snel up & running en al gauw kwamen de opdrachten binnen.

✓ Maar na een aantal jaren kwam je erachter dat je in de ‘u roept wij draaien’-modus terecht was gekomen. Een ad hoc bestaan met 0,0 grip op je agenda. Wat je ook met jezelf afsprak, zodra er een mooie aanvraag binnenkwam, was je verkocht. Bovendien ben je niet zo goed in nee-zeggen.😉

✓ In 2020 veranderde plotseling alles. Vaste klussen vielen weg en nieuwe kansen ontstonden. Nadat je van de eerste schrik was bekomen, wist je je bedrijf bij te sturen. Maar je realiseerde je ook door wat er om je heen gebeurde, dat tijd een kostbaar bezit is. Ja-zeggen tegen een opdracht is nee-zeggen tegen meer vrije tijd, je hobby’s en je gezin.

✓ En dan nog die marketing. Hoe dan? Je hebt een website en bent redelijk actief op social media. Maar eigenlijk geloof je niet in online marketing en ook niet in online trainingen. Jij bent van het 1-op-1 contact, van de echte gesprekken. Je hebt ze wel gekocht hoor, die online cursussen. Ze zitten alle tien keurig op je te wachten in je ‘Nog te doen-mapje’. 

✓ Te weinig tijd, te weinig grip op je agenda en een jaarplan waar je je niet aan gehouden hebt: 2020 in een notendop. Veel ondernemers met een goedlopend bedrijf herkennen dit. Het was ook een bizar jaar. Maar blijf je bij de zo-is-het-nu-eenmaal massa horen, of wil jij je bedrijf op een andere manier gaan uitbouwen die meer pandemie-proof is?

Wat heeft dit met marketing te maken?
Alles. Zonder ijzersterk fundament van je bedrijf hebben marketingtools en -technieken geen enkele zin. Ik spreek regelmatig ondernemers die denken dat er ‘iets mis’ is met hun marketing en sales. Negen van de tien keer blijkt vervolgens dat hun aanbod niet strategisch of duidelijk genoeg in elkaar zit of dat ze eigenlijk een veel te brede klantgroep dienen, waardoor ze hun communicatie niet weten aan te scherpen en niemand zich aangesproken voelt. 

Het Business Marketing Programma is speciaal ontwikkeld voor ervaren ondernemers zoals jij die begrijpen dat als ze willen groeien, ze niet alleen moeten werken aan hun marketing en sales, maar ook aan hun business model. Voor ondernemers die wat meer misbaar willen worden in hun bedrijf en die zin hebben om nieuwe marketingtechnieken te leren. Als jij je hierin herkent, maak ik graag kennis met je.

Als piraat bereik je meer dan wanneer je bij de marine gaat.

- Steve Jobs
C icoon

Waarom dit programma?

Je bent ooit dit bedrijf gestart met een missie. Niemand die je meer zegt wat je moet doen en volgens jouw regels de wereld een beetje mooier, beter of leuker maken. Dat herken ik als geen ander. Mijn missie is marketing makkelijk maken, zodat jij vol zelfvertrouwen voor je bedrijf kunt gaan staan. Zodat jij misbaar kunt worden binnen je bedrijf, maar nooit onvervangbaar.

Je bent de beste in jouw vakgebied en dat weet je. Je vind het leuk om dingen te ontwikkelen, out-of-the-box te denken en meerdere ballen tegelijkertijd hoog te houden. You’ve got it all.

Je bent ook een gezelligheidsdier. Je hebt een druk sociaal leven. Of nou ja, dat had je. Doordat je regelmatig slachtoffer van je eigen succes bent, merk je dat je te vaak privétijd opoffert voor je eigen bedrijf. Ik herken dit, want ik heb dit zelf ook meegemaakt, totdat ik besloot om het roer om te gooien.

Meer automatiseren, meer plannen en werken met systemen: dat zijn de toverwoorden waar ik je met alle plezier alles over vertel. Uiteraard in combinatie met een kick-ass marketingstrategie waar niemand omheen kan. 

Online werken is het nieuwe werken en ook online marketing hoort daarbij. Hoe mooi zou het zijn als je een stukje passief inkomen kunt gaan genereren, zodat jij je tijd heel exclusief 1-op-1 kunt inzetten voor de mensen die jij het allerliefste helpt: jouw ideale klanten? 

Ik ga je laten zien dat online marketing heel mooi kan samengaan met de dingen die je nu doet. Je hoeft niet ineens online ondernemer te worden, ook het 1-op-1 stukje mag er zijn. Moet er zijn. Daar ontstaat namelijk jouw magie. Daar ligt je kracht. 

Samen gaan we op zoek naar een vorm die bij jou past. Je ontwikkelt jouw eigen unieke marketingstrategie en ik help je next level te gaan: van weten naar waarmaken & volhouden. 

In dit programma combineer ik mijn bewezen marketingtechnieken met persoonlijke 1-op-1 business coaching. Ik begeleid je intensief gedurende vijf maanden en kijk ook kritisch mee naar de haalbaarheid van alle ideeën. Ik lees mee, kijk mee en je mag me appen en mailen met al je vragen en ideeën. Ben jij klaar om jouw urenplafond te doorbreken? Let’s go! 

C icoon

Door Christel ben ik mega gegroeid in het goed aanbieden van mijn online diensten en producten. Het opzetten van een goede mailfunnel, hoe schrijf je een pakkende sales pagina.  Het inzetten van heleboel automatiseringen. Ook helpt ze mij om knopen door te hakken. Ook is heel eerlijk en kritisch, net wat ik nodig heb omdat ik vaak zoveel nieuwe ideeën heb. Ik kan alles tegen haar zeggen en zij filtert als het ware het belangrijkste eruit. 

Echt een top coach! 

— Lucie Beck
Foodfotograaf en Foodstylist

Lucie
C icoon

Door Christel ben ik mega gegroeid in het goed aanbieden van mijn online diensten en producten. Het opzetten van een goede mailfunnel, hoe schrijf je een pakkende sales pagina.  Het inzetten van heleboel automatiseringen. Ook helpt ze mij om knopen door te hakken. Ook is heel eerlijk en kritisch, net wat ik nodig heb omdat ik vaak zoveel nieuwe ideeën heb. Ik kan alles tegen haar zeggen en zij filtert als het ware het belangrijkste eruit. 

Echt een top coach! 

— Lucie Beck
Foodfotograaf en Foodstylist

Lucie

Wat houdt het programma in?

Het Business Marketing Programma is mijn meest uitgebreide programma met een bedrijfsbrede focus op strategie: zowel voor marketing & sales als voor management. Vijf maanden lang heb je mij als jouw eigen persoonlijke marketingstrateeg ‘onder de knop’. Dit is wat het programma concreet inhoudt:

We starten met een kick-off sessie van 2 uur waarbij we de diepte ingaan. Dit kan in Malden of online. We lopen de vragenlijst door die je vooraf hebt ingevuld, waar je nu staat, wat je grootste probleem is en wat je op korte termijn kunt realiseren om te groeien. We staan uitgebreid stil bij jouw droomklanten, strategische aanbod en huidige marketing.

Elke twee weken plannen we een online 1-op-1 coachingcall van 30 minuten (10 in totaal). We bespreken waar je tegenaan loopt en ik help je met praktische vragen. De uitkomst zetten we meteen weer om in acties.

Je kunt een keer gebruik maken van een online 1-op-1 strategiesessie van een uur. Deze sessies zijn bedoeld voor een wat groter vraagstuk dan de tussentijdse calls zoals een lancering, jouw website of adverteren op social media. Jij bepaalt het onderwerp.

Vijf maanden (20 weken) lang een direct lijntje met mij via WhatsApp en e-mail. Heb je vragen over je bedrijf, wil je feedback op de werkboeken of opdrachten of gaat er iets mis waar je mijn hulp bij nodig hebt? Ik sta voor je klaar. Je hoeft het niet meer alleen te doen.

Er zijn in totaal 5 online masterclasses van een uur. Een aantal masterclasses wordt door mij gegeven en behandelen de meest actuele vraagstukken van de groep. Ook zijn er masterclasses van externe sprekers over onderwerpen als mindset, branding, video marketing, stemgebruik, passief inkomen, enzovoorts.

Er zijn 2 online mastermind Q&A sessies van 1,5 uur met de groep. Tijdens deze sessie leg je een vraagstuk voor. De groep denkt met je mee en deelt haar kennis en netwerk om je te helpen hierbij. De combinatie van brainstormen met gelijkgestemden en wederzijdse verantwoording naar elkaar maakt een mastermind ontzettend krachtig en waardevol. Je staat er niet alleen voor!

In samenspraak met de andere deelnemers kiezen we een datum voor de livedag waarbij je iedereen kunt ontmoeten. Goed voor je netwerk én we staan uitgebreid stil bij de thema's en strategie die jouw bedrijf next level gaat brengen.

In een besloten LinkedIn groep waarin ik elke week mijn inzichten deel, kan je sparren met andere deelnemers van het programma. Waar lopen zij tegenaan? Samen maak je sneller keuzes en het support van een groep gelijkgestemden is super waardevol!

Je krijgt toegang tot een online omgeving waarin je alle kennis vindt om een succesvolle marketingstrategie te ontwikkelen. In deze leeromgeving heb ik al mijn marketingervaring samengevoegd tot 12 overzichtelijke modules (t.w.v. € 899) met invulbare werkboeken en opdrachten. De modules bestaan uit praktische uitlegvideo's, tekst voor wie graag leest en handige templates, zodat je eigenlijk niks mee zelf hoeft uit te zoeken. Als je wilt, kijk ik tijdens het programma alles voor je na. Wat, of en wanneer je iets inlevert, dat bepaal je helemaal zelf. Naderhand blijft de omgeving tenminste twee jaar beschikbaar.

Je krijgt ook toegang tot de BONUS modules met een complete handleiding voor social media en hoe je een marketingplan op één A4 maakt met een totale waarde van € 299.

Praktische informatie
Het Business Marketing Programma duurt 5 maanden (20 weken) en je kunt elke maand instappen. We houden rekening met jouw en mijn vakantieplannen. Bij veelgestelde vragen kan je hier meer over lezen.

De investering bedraagt € 4.500 exclusief BTW (€ 5.445,00 inclusief BTW). Je mag het ook in vijf termijnen van € 910 exclusief BTW betalen.

Hiervoor krijg je:
✓ 8 uur 1-op-1 coaching
✓ 1 livedag op locatie (of online door overheidsmaatregelen)
✓ 5 masterclasses
✓ 2 mastermind Q&A sessies
✓ 4 dagen per week een direct lijntje met mij via WhatsApp
✓ 4 dagen per week mailsupport voor vragen, opdrachten, business, marketing en sales
✓ 12 online modules t.w.v. € 899
✓ 2 bonus modules t.w.v. € 299 
✓ toegang tot een besloten LinkedIn groep met gelijkgestemde ondernemers.

Werk jij in de culturele of creatieve sector?
Dan kom jij met dit programma in aanmerking voor de subsidie Werktuig PPO. Dit betekent dat je als zzp-er tot 1 juli 2000 euro subsidie krijgt voor dit programma. Kijk onderaan bij de veelgestelde vragen of je in aanmerking komt.

Belangrijk: Je bepaalt zelf of dit gaat werken. Het kost natuurlijk tijd om met dit programma aan de slag te gaan, dat begrijp ik als ondernemende moeder als geen ander. Daarom werk ik met korte video’s en templates. Alle masterclasses en masterminds zijn op een ander moment terug te kijken en de online omgeving blijft ook na het programma beschikbaar. Als jij bereid bent om gedurende het programma een paar uur per week te reserveren om aan je bedrijf te werken, is succes onvermijdelijk.

Hoe ziet het programma eruit?

Benieuwd waar de modules over gaan? Klik op het plus-symbool om dit te lezen!

Wie je bent en waarom je dit bent gaan doen, maakt dat mensen bij jou willen kopen en niet bij een ander. Door jouw verhaal te delen, ontstaat er herkenning, vertrouwen en verbinding. Mensen doen namelijk graag zaken met mensen: Human-to-Human (H2H). Jouw verhaal vormt dus een cruciaal onderdeel van het fundament van jouw bedrijf en hoe anderen jouw bedrijf ervaren. In deze module ga je aan de slag met jouw verhaal en de reden waarom je dit bedrijf bent begonnen.

Veel ondernemers denken vanuit hun aanbod, terwijl hun klant vaak op zoek is naar een oplossing voor een probleem, frustratie of verlangen. Maar om die oplossing te kunnen ontcijferen, moet je heel precies weten wie jouw klant is. Als je precies weet wie het liefst bij jou koopt, wordt het veel makkelijker om je boodschap daarop af te stemmen en deze persoon keer op keer in het hart te raken. Daarom gaan we in deze module op zoek naar jouw ideale klant.

Wist je dat jouw klanten zich vaak al in je directe omgeving bevinden? Daarom ga jij in deze module aan de slag met jouw unieke pitch op basis van de oplossing die je komt brengen: jouw klantbelofte. Wat krijgen jouw klanten concreet van je? Waarop positioneer je jezelf? Een pitch die je zó uit je mouw schudt, zelfs als je op een feestje staat. Eentje die je helpt om jouw ideale klant meteen te overtuigen en die je op jouw online kanalen kunt uitdragen.

Het hebben van een logisch aanbod dat uit meerdere lagen bestaat, is iets wat bijna elke ondernemer ontzettend lastig vindt. Eigenlijk verkopen ze het liefst hun favoriete grootste product, omdat daar al hun kennis en kunde samenkomt. Helaas is niet iedereen mentaal en financieel klaar voor dat grootste aanbod. Daarom gaan we in deze module aan de slag met jouw strategische aanbod waarmee je je klanten helpt om het voor hen juiste aanbod te kiezen.

De volgende stap is het inrichten van jouw salesfunnels. Een salesfunnel is eigenlijk een onzichtbaar verkoopteam dat toekomstige klanten (leads) helpt keuzes te maken in jouw winkel of bedrijf. Een deel van dit verkoopproces kunnen we automatiseren en dat is waar je consistent klanten uithaalt. Ik leer je wat een salesfunnel is en hoe je deze kunt opzetten. Natuurlijk staan we ook uitgebreid stil bij de verschillende soorten salesfunnels zoals de e-mailfunnel. Hoe bouw je deze op en waarvoor?

Jouw aanbod staat als een huis, je kent je ideale klant en je weet welke salesfunnels je nodig hebt. Dan is het nu tijd om de klantreis in kaart te gaan brengen. De klantreis is een marketingmodel dat je zowel voor campagnes als bedrijfsbreed kunt inzetten. In dit programma zetten we de klantreis bedrijfsbreed neer, zodat je een plan hebt voor iedere fase waarin een klant zich bevindt. De klantreis vormt daarmee jouw unieke marketingstrategie. Jouw marketingplan is klaar!

Wist je dat…bezoekers jouw webpagina maar 5 tot 10 seconden aandacht gunnen en dat de meeste bezoekers maar 16% van de inhoud van een webpagina lezen? Daarom gaat deze module over ijzersterke webpagina’s maken, zodat jouw bezoekers betrokken blijven en snel tot gewenste actie overgaan. Hoe richt je jouw homepage in, hoe bouw je een goede salespagina waar direct verkopen uitkomen en hoe schrijf je aantrekkelijke teksten? 

Veel ondernemers hebben een mooie website, maar weten niet hoe ze deze vindbaar kunnen maken voor Google. Google heeft in Nederland en België een marktaandeel van 95,5% en is daarmee de belangrijkste zoekmachine. Een goede webpagina kan jarenlang een vaste positie in Google behouden en iedere maand nieuwe bezoekers opleveren. Specifiek zijn en consequent een aantal belangrijke SEO (Search Engine Optimisation) regels hanteren, zijn hierbij de sleutel tot succes.

Bijna alle ondernemers weten dat ze iets met social media moeten, maar lopen tegen vragen aan als: welk kanaal kies ik, hoe krijg ik meer volgers en wat ga ik dan delen? Deze module gaat over het opzetten van een sterke communicatiestrategie voor social media. Met behulp van relevante onderwerpen leert jouw ideale klant je te vertrouwen en ontstaat een band tussen jullie. Ook bevat deze module de extra BONUS module ‘Handleiding voor social media’. Welk kanaal kies je en welke regels gelden er per kanaal?

Adverteren op social media vinden veel ondernemers spannend. Toch is het een effectieve manier om snel je bereik te vergroten en je aanbod te vermarkten. Bovendien leer je door te testen met verschillende boodschappen ook waar jouw potentiële klant warm van wordt en wat niet zo goed werkt. De resultaten zullen je verrassen. In deze module leer je hoe je advertenties en story’s maakt voor Facebook en Instagram die leads genereren. Hoe bouw je een advertentie op? Hoeveel tekens mag je gebruiken en welke doelgroepen ga je targetten?

Tijd voor de verkoop! Maar…hoe ver van tevoren begin je eigenlijk met het aankondigen van een nieuw product, concept of (online) event? Welke tools kan je hiervoor inzetten en wat mag je absoluut niet vergeten? Hoe voer je een salesgesprek? Veel ondernemers zijn zó lang bezig met de voorbereidingen, dat er nog nauwelijks tijd is om de daadwerkelijke lancering te doen met tegenvallende resultaten als gevolg. Zonde! Dat is verleden tijd. Ik deel mijn stappenplan voor een succesvolle lancering.

Met een grote fanclub heb je helemaal geen marketing meer nodig, dus maak van je klant een fan! Ondersteun, help en blijf betrokken. Laat zien dat je jouw klant begrijpt en er voor hem of haar bent. Veel bedrijven focussen vooral op het verkooptraject, maar weten niet dat het echte verkopen pas NA de koop begint. Dat start namelijk de fase waarin jij je klant kunt verrassen met je service en je kennis. Zo kweek je ambassadeurs die bij je blijven. CoolBlue is een mooi voorbeeld hiervan met hun credo ‘alles voor een glimlach’. In deze module laat ik je zien hoe je dit doet en hoe je dit zelfs kunt automatiseren.

Wie onvervangbaar wil zijn, moet zich blijvend onderscheiden.

- Coco Chanel
C icoon

Wat zeggen anderen?

Door jouw aanmoediging werd mij duidelijk dat ik mijn WAAROM van BFeminine mag delen, omdat het heel waardevol kan zijn voor alle vrouwen. Jouw onvoorwaardelijke geloof in mij en BFeminine is zo belangrijk voor mij geweest. Het heeft voor mij veel betekend dat ik jou in Coronatijd heb leren kennen. Niet alleen op marketing gebied stond je voor me klaar maar ook met een luisterend oor in deze turbulente tijd. Je hebt veel kennis en ervaring en je bent heel waardevol in wat je doet. Je verwoordt zaken op een heldere en prettige manier en reageert snel op vragen.

Yvonne
Yvonne Hubregtse
Eigenaresse, BFeminine

Door Christel ben ik mega gegroeid in het goed aanbieden van mijn online diensten en producten. Het opzetten van een goede mail funnel, hoe schrijf je een pakkende sales pagina.  Het inzetten van heleboel automatiseringen. Ook helpt ze mij om knopen door te hakken. Ook is heel eerlijk en kritisch, net wat ik nodig heb omdat ik vaak zoveel nieuwe ideeën heb. Ik kan alles tegen haar zeggen en zij filtert als het ware het belangrijkste eruit. 

Echt een top coach! 

Lucie
Lucie Beck
Foodfotograaf en foodstylist

Christel – you should be a business coach!!! You have been a huge part of making this happen, thank you for all your expertise, energy and patience!!

siobhan
Siobhan O'Dwyer
Global Head of Marketing,
Kingspan Group

Nog even voorstellen...

Hi, ik ben Christel Verbiesen en al ruim 14 jaar ben ik al in de ban van marketing en marketingstrategieën. Eerst in loondienst en inmiddels ook alweer 11 jaar als zelfstandig ondernemer met mijn eigen marketingbureau.

Als marketingstrateeg heb ik zowel nationale als internationale B2B-bedrijven aan miljoenen extra omzet geholpen met marketingcampagnes en productlanceringen.

Toen in maart 2020 grote klussen werden geannuleerd, hielp ik een aantal zelfstandig ondernemers-in-nood belangeloos met hun marketingvraagstuk. Ik vond dat zó fantastisch dat ik besloot hiermee door te gaan. Sindsdien help ik, naast grote bedrijven, ook ervaren ondernemers om hun unieke marketing- én business-strategie te ontwikkelen.

Doordat ik jarenlang in internationale management teams heb gezeten, weet ik als geen ander waarmee je te maken krijgt als je bedrijf snel groeit of… als de omzet stagneert.

Marketing en bedrijfsstrategie gaan in mijn ogen hand-in-hand. Rommelt het in de basis, dan loopt het verderop in de keten spaak. Daarom heb ik dit programma ontwikkeld voor de ervaren ondernemer met groeipijnen, omdat ik als geen ander weet hoe dit door kan werken in alle lagen van je bedrijf.

Christel Verbiesen
Christel Verbiesen home

Screw it. Let's do it.

- Richard Branson
C icoon

En nu?

Je kunt nu twee dingen doen.

Je kunt besluiten om hier niet aan deel te nemen. Je weet inmiddels wel een beetje wat je kunt verwachten elk jaar; 2020 even niet meegerekend. Ook al wringt het af en toe met je privéleven, het ‘oude model’ is veilig en heeft je tot nu toe best ver gebracht. Ik begrijp dit als geen ander.

Ik heb dit zelf namelijk ook gehad, maar was het op een gegeven moment wel zat om heen en weer geslingerd te worden tussen opdrachten. Ik wilde meer grip op mijn klantenstroom en mijn agenda. Ik wilde er meer zijn voor mijn gezin en ik miste toch te vaak de regie in mijn aanvragen. Hollen of stilstaan; ik was het zat. Veel omzet draaien is leuk, maar het heeft ook een prijs. Als jij je dit inmiddels ook realiseert, lees dan nog even verder.

Als je dit programma kiest, word je natuurlijk ook weer uitgedaagd. Mijn methode is anders dan wat je waarschijnlijk nu doet en jouw systeem gaat zeker weten een paar keer in opstand komen. Toch wil ik je graag laten zien dat je ook op een andere manier jouw bedrijf kunt draaien. Meer geautomatiseerd, meer procesmatig en gestructureerd én met een topservice naar je klanten. Het één sluit het ander niet uit. Juist niet.

In dit programma heb je een direct lijntje met mij en met een groep gelijkgestemde ondernemers die hetzelfde proces doormaken. Je hoeft het niet meer alleen te doen.

Als je klaar bent voor marketing anno 2021, voor nieuwe business modellen en nieuwe processen, zeg dan ‘ja’ tegen dit programma en gun jezelf deze investering in jezelf. Daar heb je niet voor niets jaren voor gewerkt.

A satisfied customer is the best business strategy of all.

- Michael LeBoeuf
C icoon

Veelgestelde vragen

Voor wie is dit programma geschikt?
Dit programma is speciaal voor ervaren ondernemers die al een aantal jaren een kleinbedrijf of mkb-bedrijf hebben of zzp-ers met een minimale omzet van € 70.000. Ik werk veel met ondernemers uit de creatieve sector en bouwsector zoals fotografen en videografen, interieur architecten, designers, stylisten en marketing en communicatie professionals.

Voor wie is dit programma niet geschikt?
Als je een coachachtig type zoekt die je continu vragen stelt en jou zelf de antwoorden laat vinden, ben ik helaas niet jouw marketingvrouw. Ik ben iemand die jou leert hoe je marketing voor je kunt laten werken en vertel je ook wat werkt en wat niet. Ik support je en zorg dat je met een flinke dosis zelfvertrouwen verder kunt.

Hoe lang duurt het programma?
Het programma duurt 5 maanden, oftewel 20 weken. Je kunt elke maand instappen.

Hoe zit het met vakanties tijdens het programma?
Ik hou van marketing, maar af en toe heb ook ik een break nodig (vooral van mezelf 😉). Deze weken ben ik gesloten: zomer – 2 augustus t/m 27 augustus, kerst – 27 december t/m 7 januari, carnaval – 28 februari t/m 4 maart. We verlengen de duur van het programma met het aantal weken van de break die binnen jouw programma-periode valt. Uiteraard geldt dit ook voor jouw eigen vakanties. 

Wat is de investering?
De investering bedraagt € 4.500 exclusief BTW. Je mag ook in 5 termijnen van € 910 exclusief BTW betalen.

Wat houdt de subsidie voor de culturele of creatieve sector in?
Werk jij in de creatieve sector? Dan kom jij met dit programma in aanmerking voor de subsidie Werktuig PPO. Tot 1 juli houdt dit in dat je 1/3 vergoed krijgt als bedrijf en zelfs 2/3 als zzp-er tot een maximum van 2000 euro. Zzp-ers krijgen in dit geval dus 2000 euro subsidie voor het hele programma. Dit wijzigt vanaf 1 juli 2021, maar de precieze wijzigingen zijn nog niet bekend. Om in aanmerking te komen, moet je zelf de subsidie aanvragen inclusief motivatie, onderbouwing van je idee en hoe je dat wilt realiseren. Ik help je hier natuurlijk bij. Binnen 5 werkdagen weet je of je in aanmerking komt. Bekijk de SBI-lijst om te kijken of jouw type bedrijf ertussen staat.

Wanneer krijg ik de eerste factuur?
De eerste factuur ontvang je zodra het programma start. Als je voor een termijnbetaling hebt gekozen, ontvang je na deze factuur steeds na 4 weken de volgende factuur.

Waarom is er vooraf een matchcall?
Ik werk altijd met matchcalls, omdat ik het heel belangrijk vind dat we een wederzijdse klik hebben en ik graag wil horen waar je precies naar op zoek bent. Zo kan ik namelijk ook goed inschatten of het programma bij je past. Ik zeg het ook eerlijk als ik denk dat je het beter niet kunt doen.

Hoeveel tijd gaat me dit kosten? Ik ben best druk al.
Dit begrijp ik als ondernemende moeder als geen ander. Daarom is bijvoorbeeld de online omgeving ingericht om snel en efficiënt te schakelen. De video’s zijn kort en de teksten goed leesbaar. Met behulp van bewezen succesvolle templates zoals bijvoorbeeld voor je website pagina’s kan je tijd besparen. Kortom: alles is ingericht om juist snelle stappen te zetten. Per module heb je ongeveer 30 minuten nodig voor de theorie. Je hoeft ook niet alle modules door te akkeren, daar heb je mij voor ‘onder de knop’. Ik leid je door het marketingwoud en samen zetten we snel stappen.

Hoeveel 1-op-1 coaching zit er in dit programma?
We starten met een uitgebreide kick-off van 2 uur waarin we jouw klanten en strategisch productaanbod onder de loep nemen. Na de kick-off kan je direct aan de slag met het samengestelde actieplan. Daarna plannen we elke 2 weken een call van 30 minuten en gebruiken we de strategiesessie voor grotere vraagstukken zoals de website en e-mailfunnel. Je mag me al je vragen mailen en appen, dus je hebt altijd een direct lijntje met mij.

Zit er een groepselement in dit programma?
Dit programma is 100% gericht op exclusieve 1-op-1 begeleiding door mij, maar omdat het ook heel fijn is om samen te sparren, is er een besloten LinkedIn groep met gelijkgestemde ondernemers. Ik deel elke week mijn nieuwste inzichten met je. Ook zijn er masterclasses en masterminds met de groep.

Wat als ik niet bij de masterclasses kan zijn?
Alle masterclasses en masterminds zijn naderhand terug te kijken, zodat je ook op een ander moment terug kunt kijken of luisteren.

Wat mag je verwachten van de begeleiding?
Ik help je op weg en begeleid je gedurende het proces, maar je gaat zelfstandig aan de slag en creëert alles zelf. Je voorkomt daarmee dat je ‘besmet’ raakt door mijn tone of voice. Jouw authenticiteit is namelijk jouw kracht. Ik help je om een ijzersterke positionering en een schaalbaar bedrijf te realiseren dat eindeloos kan groeien.

Hoe ziet de online leeromgeving eruit?
Een video zegt meer dan 1000 woorden, dus neem gerust een kijkje:

Gaan we samen van start?

Denk je dat het Business Marketing Programma iets voor jou is? Laat dan hieronder je gegevens achter. Ik neem op werkdagen binnen 24 uur contact met je op om een vrijblijvende matchcall in te plannen en kennis te maken. Ik vind het namelijk super belangrijk dat we een wederzijdse klik hebben.

Je kunt elke maand instappen. De investering bedraagt € 4.500 exclusief BTW (of in 5 termijnen van € 910). Met een PPO subsidie voor de creatieve sector krijg je (bij aanvraag voor 1 juli 2021) 2000 euro subsidie.

Scroll naar top