Meer klanten met jouw eigen marketingstrategie

Marketing Strategie Traject

Wil je meer bereik, meer klanten en meer omzet, maar vind je het lastig om te bepalen welke marketing je hiervoor inzet? Krijg je het idee dat je te weinig focus en structuur hebt bij wat je doet? Is het regelmatig chaos in je hoofd?

Laat mij je dan helpen. Leer in 12 weken hoe je jouw eigen authentieke marketingstrategie ontwikkelt met een plan dat bij jou past.

Dit traject is voor creatieve ondernemers die al een tijdje ondernemen en een concreet marketingplan willen waarmee ze zelf verder kunnen.

Als je eenmaal jouw unieke marketingcode hebt gekraakt, gaat alles vanzelf makkelijker. En daar help ik je persoonlijk bij!

De huidige editie van mei is vol. Je kunt je aanmelden voor de wachtlijst van september en een coachingsessie van 30 minuten inplannen om te ervaren hoe het is om 1-op-1 met me te werken en te kijken of we een klik hebben.

Ben jij al een aantal jaren ondernemer? Zit je in een fase waarin je redelijk omzet draait, maar voel je dat er meer inzit? Wil jij groeien, maar niet door harder te werken?

✓ Je hebt al enige tijd een eigen bedrijf en het bevalt je prima. Mensen weten je te vinden, opdrachten komen ‘vanzelf’, maar het gaat wel wat ad hoc. Alles komt tegelijk of het is rustig. 

✓ Je bent gewend om hard te werken. 40+ weken zijn jou zeker niet vreemd, dus de wilskracht om er iets van te maken is er. Maar je bent op een punt gekomen dat je het anders wilt aanpakken. Zelf de regie over je agenda houden, meer vrije tijd, slimmer werken én de juiste klanten aantrekken. Klanten die jouw passie voelen en er onderdeel van willen uitmaken.

✓ Bedrijfsmatig heb je het grotendeels op de rit, maar die marketing…aaargghhh! Jeetje zeg, wat valt dat tegen. Nieuwe tijden roepen om online marketing, maar het trekt je totaal niet en bovendien weet je niet waar te beginnen.

✓ Je hebt een website waar je al veel tijd, geld en energie in hebt gestoken en bent al redelijk actief op social media. Het kost je meer tijd dan verwacht en je twijfelt of datgene wat je doet wel zinvol is. Af en toe grijpt het je naar de keel. Als reactie daarop ga je weer aan je aanbod sleutelen.

✓ Je vindt online marketing overweldigend. Social media, Google vindbaarheid, online adverteren, contentstrategieën en e-mailmarketing: wat moet je ermee? Je hebt al wat cursussen gevolgd, maar je weet niet hoe je al deze kennis in de praktijk moet brengen.

✓ Tegelijkertijd weet je ook dat je slim en creatief genoeg bent om jouw marketing zelf te doen. Je weet wat je kunt, maar je hebt nog regelmatig last van negatieve stemmen die je (vooral op het gebied van marketing en sales) tegenhouden. Super irritant.

Komt dit jou bekend voor?
Dan is het Marketing Strategie Traject iets voor jou. Dit traject is speciaal ontwikkeld voor ondernemers zoals jij die toe zijn aan groei en klaar zijn met het getwijfel. Je wilt jouw passie vertalen naar commercieel succes, maar wél in een vorm die bij je past: online én offline.

Gedurende 12 weken werken we samen aan jouw unieke marketingstrategie, zodat je consistent meer klanten en omzet binnenhaalt.

Als je ergens voor gaat, loop je het risico te verliezen. Als je niets doet, heb je al verloren.​

- Barack Obama
C icoon

Waarom dit traject?

Je bent ooit met een bepaalde visie jouw mooie bedrijf gestart. Niemand die je nog zegt wat je moet doen, geen politiek gedoe meer en nog belangrijker: zelf je tijd indelen.

Je bent graag in je bedrijf bezig en wilt zoveel mogelijk klanten helpen. Het liefst ben je dan ook niet teveel tijd kwijt aan administratie of marketingdingen. Zodra je jouw laptop of MacBook aanzet, wil je meteen productief zijn. Sneller, slimmer en efficiënter werken zijn hierbij jouw toverwoorden.

Je bent de steunpilaar voor velen, maar het zou ook wel eens fijn zijn als iemand jóu helpt bij het maken van keuzes. Iemand die met je meedenkt, meeleest en eerlijk aangeeft of je op de goede weg bent…of niet.

In dit traject combineer ik mijn bewezen marketingformule met groepscoaching en 1-op-1 sessies. Ik begeleid je gedurende het gehele traject en beantwoord al je vragen. Stapsgewijs ontwikkel jij zelfstandig jouw eigen unieke marketingstrategie.

Je begint met het fundament van jouw bedrijf. Wat is jouw missie en wat kom je brengen? Daarin schuilt jouw goud: jouw ijzersterke merkverhaal. Welk type klant past bij jou? Hoe creëer je een strategisch aanbod met voor ieder wat wils? Een aanbod dat logisch voelt voor jouw klanten?

Vervolgens ga je aan de slag met de invulling van jouw eigen marketingstrategie waarmee je klanten aantrekt die ook bij je blijven terugkomen. Ik leer je hoe je hen stapsgewijs kunt overtuigen om voor jou te kiezen en hoe je hen zó goed helpt dat ze jouw ambassadeur worden en reclame voor je maken. Het draait tegenwoordig allemaal om kennen, gunnen en vertrouwen. Je wilt van jouw klant een fan maken en ik leer je hoe je dit doet.

Aan het eind van het traject heb je een marketingplan in handen, staat jouw marketingstrategie als een huis én kan jij vol zelfvertrouwen voor je business gaan staan! 😉

C icoon

Door jouw aanmoediging werd mij duidelijk dat ik mijn WAAROM van BFeminine mag delen, omdat het heel waardevol kan zijn voor alle vrouwen. Jouw onvoorwaardelijke geloof in mij en BFeminine is zo belangrijk voor mij geweest. Het heeft voor mij veel betekend dat ik jou in Coronatijd heb leren kennen. Niet alleen op marketinggebied stond je voor me klaar maar ook met een luisterend oor in deze turbulente tijd. Je hebt veel kennis en ervaring en je bent heel waardevol in wat je doet. Je verwoordt zaken op een heldere en prettige manier en reageert snel op vragen.

— Yvonne Hubregtse
Eigenaresse, Bfeminine

Yvonne
C icoon

Door jouw aanmoediging werd mij duidelijk dat ik mijn WAAROM van BFeminine mag delen, omdat het heel waardevol kan zijn voor alle vrouwen. Jouw onvoorwaardelijke geloof in mij en BFeminine is zo belangrijk voor mij geweest. Het heeft voor mij veel betekend dat ik jou in Coronatijd heb leren kennen. Niet alleen op marketinggebied stond je voor me klaar maar ook met een luisterend oor in deze turbulente tijd. Je hebt veel kennis en ervaring en je bent heel waardevol in wat je doet. Je verwoordt zaken op een heldere en prettige manier en reageert snel op vragen.

— Yvonne Hubregtse
Eigenaresse, Bfeminine

Yvonne

Wat houdt het traject in?

Twaalf weken lang ga ik jou alles leren wat jij nodig hebt om jouw ijzersterke merkverhaal neer te zetten met bijpassende marketingstrategie. Dit is concreet wat je gaat doen:

Een groepskickstart van 1,5 uur. Je kunt kiezen tussen 28 of 30 september van 9.30 tot 11.00 uur. Tijdens deze online kickstart vertel ik je over het fundament van jouw marketingstrategie. Vooraf heb je een uitgebreide vragenlijst ingevuld en we hebben elkaar gesproken, dus ik weet precies wat er bij jou speelt. Na de kickstart ga je aan de slag met de modules en bijbehorende opdrachten en plan je onze 1-op-1 sessies in.

Je hebt 3x een online 1-op-1 sessie van 30 minuten met mij. Jij bepaalt vooraf waar je het over wilt hebben. Vervolgens gaan we samen aan de slag.

Tijdens dit traject zijn er vier online masterclasses van een uur (inclusief opnamen). Drie masterclasses worden door mijzelf gegeven. Één masterclass wordt gegeven door Mirjam Beek en gaat over marketing en mindset. Mirjam is mindset expert en heeft een eigen coachingpraktijk voor ondernemers.

Er zijn twee live Q&A's (inclusief opnamen) waarin je me alles mag vragen waar je op dat moment tegenaan loopt.

Op 14 oktober is er een trainingsdag op locatie waarbij je alle deelnemers ontmoet en we inzoomen op het creëren van een ijzersterk merkverhaal als onderdeel van jouw marketingstrategie. Ik leer je hoe je een sterke pitch creëert, zodat je zelfverzekerd kunt vertellen wie je bent, wat je doet en voor wie.

Je krijgt toegang tot een online omgeving. In deze leeromgeving heb ik mijn marketingkennis samengevoegd tot 12 overzichtelijke modules om een succesvolle marketingstrategie te ontwikkelen (t.w.v. € 899). De modules bestaan uit praktische uitlegvideo's, tekst voor wie graag leest en invulbare werkboeken met opdrachten. Tijdens het traject krijg je persoonlijke feedback via e-mail op de werkboeken en opdrachten die je inlevert.

In een besloten LinkedIn groep waarin ik elke week een video-boodschap, inzichten en de nieuwste trends op marketinggebied met je deel, kan je sparren met andere gelijkgestemde ondernemers. Samen maak je sneller keuzes en het support van een groep gelijkgestemden is super waardevol!

Je krijgt ook toegang tot de BONUS modules 'Handleiding voor social media' en 'Jouw doelen en marketingplan op één A4' inclusief goalplanner en cijferdashboard met een totale waarde van € 299.

Praktische informatie
Het Marketing Strategie Traject duurt 12 weken. Op 20 september start de laatste ronde van 2021 tot en met 9 december 2021.

De investering bedraagt € 1.997 exclusief BTW (€ 2.416,37 inclusief BTW) of € 510 exclusief BTW bij betaling in vier termijnen.

Hiervoor krijg je:
✓ 3 online 1-op-1 calls van 30 minuten
✓ Online groepskickstart van 1,5 uur (28 of 30 september)
✓ 4 masterclasses en 2 live Q&A’s
✓ mailsupport voor al je vragen
✓ 12 online modules t.w.v. € 899
✓ 2 bonus modules t.w.v. € 299
✓ 1 trainingsdag op 14 oktober op locatie (of online door overheidsmaatregelen)
✓ toegang tot een besloten LinkedIn groep


Goed nieuws: dit traject is gesubsidieerd! Let op: subsidie wordt verleend tot 1 juli a.s.!
Werk jij in de culturele of creatieve sector? Dan kom jij met dit traject in aanmerking voor de subsidie Werktuig PPO. Dit betekent dat je 1/3 vergoed krijgt en zelfs 2/3 als zzp-er wat inhoudt dat je ca. 1330 euro subsidie krijgt. Bekijk de veelgestelde vragen onderaan deze pagina voor meer informatie hierover.

Tijdsbesteding
Het kost natuurlijk tijd om met het traject aan de slag te gaan en ik begrijp het als geen ander als tijd op dit moment je grootste uitdaging is. Dat hebben we allemaal. Daarom geef ik onderaan de pagina bij de veelgestelde vragen wat meer toelichting over hoeveel tijd je met dit traject kwijt bent.

mirjam

Over mindset-expert Mirjam
Nadat Mirjam jarenlang voor grote corporates in o.a. de bankwereld werkte, ontdekte ze dat ze over de gave beschikt om mensen te helpen met het versterken van hun mindset. Je mindset is één van de belangrijkste dingen als ondernemer. Hoe jij je voelt, straalt af op je bedrijf en dus ook op het succes daarvan. In het traject verzorgt Mirjam een online masterclass over mindset.

Sfeerimpressie van de trainingsdag

De trainingsdag wordt geheel Corona-proof aangeboden op locatie Kiemkracht64 in Malden. Fotografie: Levien Lockefeer

Hoe ziet het traject eruit?

Benieuwd waar de modules over gaan? Klik op het plus-symbool om dit te lezen!

Wie je bent en waarom je dit bent gaan doen, maakt dat mensen bij jou willen kopen en niet bij een ander. Door jouw verhaal te delen, ontstaat er herkenning, vertrouwen en verbinding. Mensen doen namelijk graag zaken met mensen: Human-to-Human (H2H). Jouw verhaal vormt dus een cruciaal onderdeel van het fundament van jouw bedrijf en hoe anderen jouw bedrijf ervaren. In deze module ga je aan de slag met jouw verhaal en de reden waarom je dit bedrijf bent begonnen.

Veel ondernemers denken vanuit hun aanbod, terwijl hun klant vaak op zoek is naar een oplossing voor een probleem, frustratie of verlangen. Maar om die oplossing te kunnen ontcijferen, moet je heel precies weten wie jouw klant is. Als je precies weet wie het liefst bij jou koopt, wordt het veel makkelijker om je boodschap daarop af te stemmen en deze persoon keer op keer in het hart te raken. Daarom gaan we in deze module op zoek naar jouw ideale klant.

Wist je dat jouw klanten zich vaak al in je directe omgeving bevinden? Daarom ga jij in deze module aan de slag met jouw unieke pitch op basis van de oplossing die je komt brengen: jouw klantbelofte. Wat krijgen jouw klanten concreet van je? Waarop positioneer je jezelf? Een pitch die je zó uit je mouw schudt, zelfs als je op een feestje staat. Eentje die je helpt om jouw ideale klant meteen te overtuigen en die je op jouw online kanalen kunt uitdragen.

Het hebben van een logisch aanbod dat uit meerdere lagen bestaat, is iets wat bijna elke ondernemer ontzettend lastig vindt. Eigenlijk verkopen ze het liefst hun favoriete grootste product, omdat daar al hun kennis en kunde samenkomt. Helaas is niet iedereen mentaal en financieel klaar voor dat grootste aanbod. Daarom gaan we in deze module aan de slag met jouw strategische aanbod waarmee je je klanten helpt om het voor hen juiste aanbod te kiezen.

De volgende stap is het inrichten van jouw salesfunnels. Een salesfunnel is eigenlijk een onzichtbaar verkoopteam dat toekomstige klanten (leads) helpt keuzes te maken in jouw winkel of bedrijf. Een deel van dit verkoopproces kunnen we automatiseren en dat is waar je consistent klanten uithaalt. Ik leer je wat een salesfunnel is en hoe je deze kunt opzetten. Natuurlijk staan we ook uitgebreid stil bij de verschillende soorten salesfunnels zoals de e-mailfunnel. Hoe bouw je deze op en waarvoor?

Jouw aanbod staat als een huis, je kent je ideale klant en je weet welke salesfunnels je nodig hebt. Dan is het nu tijd om de klantreis in kaart te gaan brengen. De klantreis is een marketingmodel dat je zowel voor campagnes als bedrijfsbreed kunt inzetten. In dit programma zetten we de klantreis bedrijfsbreed neer, zodat je een plan hebt voor iedere fase waarin een klant zich bevindt. De klantreis vormt daarmee jouw unieke marketingstrategie. Jouw marketingplan is klaar!

Wist je dat…bezoekers jouw webpagina maar 5 tot 10 seconden aandacht gunnen en dat de meeste bezoekers maar 16% van de inhoud van een webpagina lezen? Daarom gaat deze module over ijzersterke webpagina’s maken, zodat jouw bezoekers betrokken blijven en snel tot gewenste actie overgaan. Hoe richt je jouw homepage in, hoe bouw je een goede salespagina waar direct verkopen uitkomen en hoe schrijf je aantrekkelijke teksten? 

Veel ondernemers hebben een mooie website, maar weten niet hoe ze deze vindbaar kunnen maken voor Google. Google heeft in Nederland en België een marktaandeel van 95,5% en is daarmee de belangrijkste zoekmachine. Een goede webpagina kan jarenlang een vaste positie in Google behouden en iedere maand nieuwe bezoekers opleveren. Specifiek zijn en consequent een aantal belangrijke SEO (Search Engine Optimisation) regels hanteren, zijn hierbij de sleutel tot succes.

Bijna alle ondernemers weten dat ze iets met social media moeten, maar lopen tegen vragen aan als: welk kanaal kies ik, hoe krijg ik meer volgers en wat ga ik dan delen? Deze module gaat over het opzetten van een sterke communicatiestrategie voor social media. Met behulp van relevante onderwerpen leert jouw ideale klant je te vertrouwen en ontstaat een band tussen jullie. Ook bevat deze module de extra BONUS module ‘Handleiding voor social media’. Welk kanaal kies je en welke regels gelden er per kanaal?

Adverteren op social media vinden veel ondernemers spannend. Toch is het een effectieve manier om snel je bereik te vergroten en je aanbod te vermarkten. Bovendien leer je door te testen met verschillende boodschappen ook waar jouw potentiële klant warm van wordt en wat niet zo goed werkt. De resultaten zullen je verrassen. In deze module leer je hoe je advertenties en story’s maakt voor Facebook en Instagram die leads genereren. Hoe bouw je een advertentie op? Hoeveel tekens mag je gebruiken en welke doelgroepen ga je targetten?

Tijd voor de verkoop! Maar…hoe ver van tevoren begin je eigenlijk met het aankondigen van een nieuw product, concept of (online) event? Welke tools kan je hiervoor inzetten en wat mag je absoluut niet vergeten? Hoe voer je een salesgesprek? Veel ondernemers zijn zó lang bezig met de voorbereidingen, dat er nog nauwelijks tijd is om de daadwerkelijke lancering te doen met tegenvallende resultaten als gevolg. Zonde! Dat is verleden tijd. Ik deel mijn stappenplan voor een succesvolle lancering.

Met een grote fanclub heb je helemaal geen marketing meer nodig, dus maak van je klant een fan! Ondersteun, help en blijf betrokken. Laat zien dat je jouw klant begrijpt en er voor hem of haar bent. Veel bedrijven focussen vooral op het verkooptraject, maar weten niet dat het echte verkopen pas NA de koop begint. Dat start namelijk de fase waarin jij je klant kunt verrassen met je service en je kennis. Zo kweek je ambassadeurs die bij je blijven. CoolBlue is een mooi voorbeeld hiervan met hun credo ‘alles voor een glimlach’. In deze module laat ik je zien hoe je dit doet en hoe je dit zelfs kunt automatiseren.

Na dit traject:

heb jij een ijzersterk merkverhaal dat je vol vuur en overtuiging met de wereld wilt delen.

weet je haarfijn wat jouw klant nodig heeft, zodat je precies weet wat je moet vertellen en jouw aanbod hier naadloos op aansluit.

staat jouw website als een huis en haalt deze vanzelf nieuwe leads binnen met een goede Google strategie en ijzersterke webpagina's.

weet jij welke online kanalen jij gaat inzetten om klanten aan te trekken en hoe je je volgers kunt inspireren en enthousiasmeren.

pak jij jouw expertstatus en bouw je aan vertrouwen met een mix van online én offline marketingtools die bij je passen.

heb jij een lanceringsplan klaarliggen en hoef je nooit meer te stressen over de planning en wat je moet delen.

heb jij een mooie follow-up bedacht waarmee je iedereen die bij jou heeft gekocht nog even extra aandacht geeft.

kan jij de unieke klantreis die klanten bij jou doorlopen op 1 A4 uittekenen en heb je daarmee een marketingplan klaarliggen waar je maanden mee vooruit kunt.

telefoon met modules traject

Marketing is geen talent. Marketing kan je leren.

- Mitchel van Duuren
C icoon

En nu?

Je kunt nu twee dingen doen.

Je kunt besluiten om hier niet aan deel te nemen. Je hebt inmiddels je eigen manier gevonden in het ondernemen en accepteert dat jouw agenda vooral op afroep wordt ingevuld. Dat is natuurlijk helemaal aan jou en dat begrijp ik heel goed. Jouw huidige uur-factuur methode of huidige verdienmodel is overzichtelijk en je weet ongeveer wel hoe de geldstomen gaan.

I’ve been there. Maar weet je, je hebt ook een missie en dat is zoveel mogelijk mensen helpen. Eigenlijk zijn we allemaal wereldverbeteraars. We proberen elk op onze eigen manier ons steentje bij te dragen. Maar als je ook naar een minder ad hoc bestaan verlangt en minder afhankelijk wilt zijn van de overheidsmaatregelen, lees dan even verder.

Het wordt namelijk sowieso lastig. Of je nu op de huidige manier blijft draaien en veel moet bijsturen (al dan niet overheid-gestuurd). Of als je mijn methode omarmt, waarbij ik je ga laten zien hoe je op een andere manier jouw bedrijf runt. Either way gaat je systeem tegenspartelen. Het zijn onrustige tijden en de nieuwe methoden zijn in eerste instantie overweldigend.

Maar daarom doe je het niet alleen. In dit traject heb je een direct lijntje met mij en een groep gelijkgestemde ondernemers die jou steunen en feedback geven. Zie het als een investering in jezelf. Je hoeft het niet meer alleen te doen. Een van mijn vorige deelnemers noemde het zelfs ‘een cadeautje voor zichzelf’. En zo zie ik het ook.

Marketing is geen talent. Marketing kan je leren. Je toekomstige klanten zoeken naar een oplossing die jij biedt, terwijl jij twijfelt over je marketing. Zet dus gewoon je schouders eronder en start met dit traject. En die onzekerheden over je huidige website, je aanbod en je social media, die nemen we weg tijdens dit traject. Jij kunt dit.

Om iets groots te bereiken heb je twee dingen nodig: een plan en net te weinig tijd.

- Leonard Bernstein
C icoon

Wat zeggen anderen?

Door Christel ben ik mega gegroeid in het goed aanbieden van mijn online diensten en producten. Het opzetten van een goede mail funnel, hoe schrijf je een pakkende sales pagina.  Het inzetten van heleboel automatiseringen. Ook helpt ze mij om knopen door te hakken. Ook is heel eerlijk en kritisch, net wat ik nodig heb omdat ik vaak zoveel nieuwe ideeën heb. Ik kan alles tegen haar zeggen en zij filtert als het ware het belangrijkste eruit. 

Echt een top coach! 

Lucie
Lucie Beck
Foodfotograaf, MyLucie.com

Als je stappen wilt zetten met je bedrijf kan ik je echt adviseren om een traject bij Christel te gaan volgen. Ze sowieso een eerlijke en open vrouw met humor. Ze weet van doorpakken, denkt goed met je mee, en haar manier van coachen is mij heel goed bevallen. Zo fijn om met haar samen te werken! Zeker een aanrader!!

sjoerdtje
Sjoerdtje Veenhuizen
Foodfotograaf, MyLucie.com

We hebben meegedaan aan het traject vanwege onze eerdere ervaringen met jouw kennis en expertise en onze behoefte aan verdere verdieping. Zonder voorbehoud brengt Christel alles wat ze te brengen heeft, met veel expertise, energie en enthousiasme. Het heeft ons een flinke stap verder gebracht in de zichtbaarheid van ons bedrijf NieuweKaders.

hilde
Hilde van Poeijer
Business coach, NieuweKaders

Het marketing strategietraject bij Christel Verbiesen was praktisch en enerverend. Een aanrader voor een ieder die voor zijn of haar bedrijf een strategie in marketing op wil zetten. Het werkt. Dank Christel voor je enthousiasme en het delen van je grote en professionele kennis.

Ivonne
Ivonne Tusveld
Adviseur corporate recruitment en arbeidsmarktcommunicatie - zorggroep Maas & Waal
review hanneke
hanneke
Hanneke Speekenbrink
Energethisch therapeut en fotograaf
recensie charlotte
charlotte
Charlotte Houberg
Operazangeres
referentie patty
referentie lucie mst
referentie tineke

Nog even voorstellen...

Hi, ik ben Christel Verbiesen en al ruim 14 jaar ben ik al in de ban van marketing en marketingstrategieën. Eerst in loondienst en sinds 2010 als zelfstandig ondernemer met mijn eigen marketingbureau.

Als marketingstrateeg heb ik zowel nationale als internationale B2B-bedrijven aan miljoenen extra omzet geholpen met marketingcampagnes en productlanceringen.

Toen door de Corona-crisis grote klussen werden geannuleerd, hielp ik een aantal zelfstandig ondernemers-in-nood belangeloos met hun marketingvraagstuk. Ik vond dat zó fantastisch dat ik besloot hiermee door te gaan. Sindsdien help ik, naast grote bedrijven, ook zelfstandig ondernemers om hun unieke marketingstrategie te ontwikkelen.

Ik help ervaren en creatieve ondernemers zoals jij hoe je meer omzet en meer klanten kunt krijgen door marketing makkelijk te maken. Je kunt next level gaan zonder onder de werkdruk te bezwijken.

Het geheim: een ijzersterk merkverhaal, werken vanuit zelfvertrouwen en processen automatiseren. Maar ook: meer omzet uit bestaande relaties halen. Je klanten staan namelijk naast je, alleen zie je soms niet meer.

Ik ben ongelooflijk verliefd op mijn vak en heb één missie: marketing makkelijk maken.

Christel Verbiesen grafitti wand
Christel Verbiesen Honig complex

If opportunity doesn’t knock, build a door

- Milton Berle
C icoon

Veelgestelde vragen

Voor wie is dit traject geschikt?
Dit traject is speciaal voor zzp-ers of ondernemers die al een aantal jaren ondernemen. Ik werk veel met ondernemers uit de creatieve sector en bouwsector zoals fotografen en videografen, interieur architecten, designers, stylisten en marketing en communicatie professionals.

Voor wie is dit traject niet geschikt?
Als je een coachachtig type zoekt die je continu vragen stelt en jou zelf de antwoorden laat vinden, ben ik helaas niet jouw marketingvrouw. Mijn kracht ligt in het vermarkten van producten en concepten op basis van een krachtig merkverhaal en fundament. Ik ben iemand die jou leert hoe je marketing voor je kunt laten werken en vertel je ook wat werkt en wat niet. Ik moedig je aan en zorg dat je met een flinke dosis zelfvertrouwen verder kunt.

Hoe lang duurt het traject?
Het traject duurt 12 weken. De huidige editie zit vol en op 20 september 2021 start een nieuwe ronde die eindigt op 9 december 2021.

Waarom bied je een gratis 1-op-1 coachingsessie aan ter kennismaking?
Ik vind het heel belangrijk dat we een wederzijdse klik hebben en ik hoor graag wat je nodig hebt en wat je verwachtingen zijn. Zo kan ik namelijk goed inschatten of het traject bij je past en kan jij ervaren hoe het voelt om 1-op-1 met me te werken. Ik zeg het ook eerlijk als ik denk dat je het beter niet kunt doen.

Hoeveel 1-op-1 coaching zit er in dit traject?
Tijdens het traject heb je 3 keer een online 1-op-1 sessie van 30 minuten met mij. Deze kan je inplannen wanneer je zelf wilt. Je krijgt mailsupport voor al je vragen en voor de opdrachten die je inlevert, dus je hebt altijd een direct lijntje met mij.

Zit er een groepselement in dit traject?
Zeker! Je gaat dit traject aan met een groep gelijkgestemde ondernemers die ook al jaren een eigen bedrijf hebben. Geen starters, maar ervaren vakexperts. Alle masterclasses, Q&A’s en de trainingsdag zijn met deze groep. Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder. In een besloten LinkedIn groep mag je al je vragen stellen en kan je netwerken met de andere deelnemers.

Wat als ik niet bij de groepssessies kan zijn?
No worries 😉. De groepssessies worden opgenomen, zodat je deze ook op een ander moment terug kunt kijken of luisteren.

Wat is de investering?
De investering bedraagt € 1.997 exclusief BTW (€ 2.416,37 inclusief BTW) of € 510 exclusief BTW bij betaling in vier termijnen.

*SPECIALE VERRASSING*: dit traject is gesubsidieerd!
Ja! Gaaf hè! 🥳️ Als je in de culturele of creatieve sector werkzaam bent, krijg je de subsidie ‘Werktuig PPO’ voor dit traject. Dit betekent dat je als zzp-er 2/3 vergoed krijgt. Dit is ca. 1330 euro aan subsidie. Om in aanmerking te komen, vraag je zelf de subsidie aan inclusief 1) motivatie, 2) wat je wilt leren en 3) hoe je dat wilt realiseren (doelen). Deze drie dingen zijn belangrijk voor de subsidie-beoordeler. Binnen 2 werkdagen krijg je antwoord. Bekijk de SBI-lijst om te kijken of jouw type bedrijf ertussen staat.

Wanneer krijg ik de eerste factuur?
De eerste factuur ontvang je zodra het traject start. Als je voor een termijnbetaling hebt gekozen, ontvang je na een factuur op 20 september, 18 oktober, 15 november en 6 december 2021.

Hoeveel tijd gaat me dit kosten? Ik ben best druk al.
Dat begrijp ik, als ondernemende moeder van twee, als geen ander. Daarom heb ik de leeromgeving gebouwd aan de hand van drie leermethoden: korte video’s van circa 5 minuten, tekst voor wie graag leest en audio-bestanden voor wie graag luistert. Alle groepsessies zijn terug te kijken. De formats en templates die ik in dit traject met je deel, zijn bedoeld om je enorm veel tijd te besparen. Per module heb je ongeveer 30 minuten nodig voor de theorie. Voor het uitwerken van de opdrachten ben je ongeveer 2 uur per week kwijt.

Wat mag je verwachten van de begeleiding?
Ik help je op weg en begeleid je gedurende het proces, maar je gaat zelfstandig aan de slag en creëert alles zelf. Op deze manier voorkom je namelijk ook dat je ‘besmet’ raakt door mijn manier van praten en handelen, terwijl jouw kracht in jouw eigen woorden en persoonlijke verhaal schuilt. Ik geef jou een sterk marketingfundament waarop je kunt bouwen. Daarna kan de leider in jezelf opstaan en dit mega-succesvol maken.

Hoe ziet de online leeromgeving eruit?
Een video zegt meer dan 1000 woorden, dus neem gerust een kijkje:

Gaan we samen van start?

Denk je dat het Marketing Strategie Traject iets voor jou is? Laat dan hieronder je gegevens achter. Ik neem op werkdagen binnen 24 uur contact met je op om een vrijblijvend 30 minuten coachinggesprek in te plannen om te kijken of je op de wachtlijst van september wilt worden geplaatst. 

De nieuwe groep start op 20 september 2021 en het traject loopt tot en met 9 december 2021. De investering bedraagt € 1.997 exclusief BTW (of in 4 termijnen à € 510).

Scroll naar top