Ben je klaar met twijfelen over jouw marketingstrategie?

Marketing Strategie Traject

Heb jij twijfels over je aanbod, wat je moet vertellen en hoe je meer klanten aantrekt? Ontstaat hierdoor een chaos aan nieuwe ideeën?

Laat mij je helpen. Leer in 12 weken hoe je jouw eigen authentieke marketingstrategie ontwikkelt waarmee je precies weet wat je moet vertellen en wanneer. Ik leer jou hoe je consistent meer klanten aantrekt én fans van ze maakt.

Dit traject is voor zelfstandig ondernemers die al een tijdje ondernemen en een concreet marketingplan willen waarmee ze zelf verder kunnen.

Met een ijzersterke positionering, een laserfocus op je favoriete klanten en een kloppend aanbod krijg jij de leukste klanten. En daar help ik je persoonlijk bij!

Op 20 september is de laatste editie van 2021 gestart. Vanaf  24 januari 2022 start er weer een nieuwe ronde. Meld je hieronder vrijblijvend aan.

Christel Marketing

Marketing en sales: the struggle is real

Komt dit je bekend voor?

✗ Je hebt al enige tijd een eigen bedrijf en het bevalt je prima. Mensen weten je te vinden, maar het gaat wel wat ad hoc. Alles komt tegelijk of het is rustig.

✗ Je bent gewend om hard te werken, maar je wilt het anders aanpakken. Zelf de regie over je agenda houden, meer vrije tijd, slimmer werken én de juiste klanten aantrekken die bij je terugkomen.

✗ Bedrijfsmatig heb je het op de rit, maar die marketing en sales! Jeetje zeg, wat valt dat tegen. Wat kies je, waar begin je en wat moet je vertellen?

✗ Je hebt een website waar je veel tijd en geld in hebt gestoken en bent ook actief op social media. Het kost alleen meer tijd dan verwacht en je twijfelt of dat wat je doet wel zinvol is.

✗ En dan zijn er nog al die andere mogelijkheden: Google, online adverteren, e-mailmarketing, funnels en PR. Heel eerlijk: je hebt er gewoon geen zin in. 

✗ Lang ben je er van weggelopen, maar je weet ook dat je wel ‘iets’ met marketing moet. Je volgde cursussen erover, maar al die kennis brengt nog meer ruis op de lijn. Tegelijkertijd weet je ook dat je slim én creatief genoeg bent om jouw marketing zelf te doen.

Als je ergens voor gaat, loop je het risico te verliezen. Als je niets doet, heb je al verloren.​

- Barack Obama
C icoon

Waarom dit traject?

Komt bovenstaande jou bekend voor? Dan is het Marketing Strategie Traject iets voor jou. Dit traject is speciaal ontwikkeld voor creatieve ondernemers zoals jij die hun klantenkring willen uitbreiden en klaar zijn met het getwijfel.

✓ Je wilt jouw passie vertalen naar commercieel succes, maar wél in een vorm die bij je past: zowel online als offline. Prima om een online bedrijf te bouwen, maar 1:1 werken of in groepen is ook fantastisch. 

✓ Je wilt een authentieke marketingstrategie waar je ook zelf ‘aan’ van gaat. Waarvan je zin krijgt om deze uit te voeren. Waardoor je geen zorgen meer hoeft te hebben over je concullega’s.

✓ Je wilt iemand aan je zijde die meeleest en meekijkt, zodat je het niet allemaal alleen hoeft te doen. Dat heb al je geprobeerd en daar ben je nu wel klaar mee.

Elke strategie begint met een fundament

In dit traject begeleid ik je 12 weken lang 1-op-1 met persoonlijk advies en antwoord op al je vragen.

Stapsgewijs ontwikkel jij zelfstandig jouw persoonlijke marketingstrategie. Elke strategie begint met…jouzelf. Waarom doe jij wat je doet en voor wie? Waarin ben je super goed en wat doe je met plezier?

Daarin schuilt jouw goud: jouw ijzersterke positionering en merkverhaal. Welk type klant past bij jou? Hoe creëer je een strategisch en vooral logisch aanbod? Ik leer je hoe je klanten aantrekt die ook bij je blijven terugkomen. We gaan van binnen naar buiten.

Aan het eind van het traject heb je een concreet marketingplan op 1 A4 in handen, staat jouw marketingstrategie als een huis én kan jij vol zelfvertrouwen voor je business gaan staan! En daar, lieve jij, word IK helemaal blij van. En dat gun ik je. 😉

C icoon

Door jouw aanmoediging werd mij duidelijk dat ik mijn WAAROM van BFeminine mag delen, omdat het heel waardevol kan zijn voor alle vrouwen. Jouw onvoorwaardelijke geloof in mij en BFeminine is zo belangrijk voor mij geweest. Het heeft voor mij veel betekend dat ik jou in Coronatijd heb leren kennen. Niet alleen op marketinggebied stond je voor me klaar maar ook met een luisterend oor in deze turbulente tijd. Je hebt veel kennis en ervaring en je bent heel waardevol in wat je doet. Je verwoordt zaken op een heldere en prettige manier en reageert snel op vragen.

— Yvonne Hubregtse
Eigenaresse, Bfeminine

Yvonne
C icoon

“Door jouw aanmoediging werd mij duidelijk dat ik mijn WAAROM van BFeminine mag delen, omdat het heel waardevol kan zijn voor alle vrouwen. Jouw onvoorwaardelijke geloof in mij en BFeminine is zo belangrijk voor mij geweest. Het heeft voor mij veel betekend dat ik jou in Coronatijd heb leren kennen. Niet alleen op marketinggebied stond je voor me klaar, maar ook met een luisterend oor in deze turbulente tijd. Je hebt veel kennis en ervaring en je bent heel waardevol in wat je doet. Je verwoordt zaken op een heldere en prettige manier en reageert snel op vragen.”

— Yvonne Hubregtse
Eigenaresse, Bfeminine

Yvonne

Wat houdt het traject in?

Twaalf weken lang leer ik jou alles wat jij nodig hebt om jouw ijzersterke merkverhaal neer te zetten met bijpassende marketingstrategie en plan. Dit is wat het traject inhoudt:

We starten met een online groepskickstart van 1,5 uur op 1 of 3 februari van 9.30 tot 11.00 uur. Ik vertel hoe je jouw superkracht en missie concreet krijgt en wat je nodig hebt voor een stevig marketingfundament.

Je hebt 2x een online 1-op-1 sessie van 45 minuten met mij over jouw droombedrijf, superkracht, ideale klant, strategisch aanbod en jaarplan.

Er zijn 4 online Q&A sessies van 1,5 uur (inclusief opnamen) waarin je me alles mag vragen waar je op dat moment tegenaan loopt. Deze Q&A's gaan over praktische thema's zoals social media, website & e-mailmarketing en verkopen & lanceren.

Er is 1x een live online masterclass die gegeven wordt door mindset expert Mirjam Beek over marketing en mindset (inclusief opnamen). Die twee liggen namelijk heel dicht bij elkaar. Lees hieronder meer over Mirjam en haar expertise.

Ik hecht heel veel waarde aan samenkomen en live contact. Daarom is er een trainingsdag op locatie op 13 april 2022 (t.w.v. € 599). Je hebt geen C-Pas nodig voor deze locatie en hoeft je niet te testen (ik doe wel een beroep op je gezonde verstand qua verkoudheid). Je ontmoet alle deelnemers en ik train je een dag lang over marketingstrategie, positioneren, pitchen, sales en in de media komen. Je gaat naar huis met een flinke dosis nieuwe ideeën en zelfvertrouwen.

Je krijgt direct toegang tot mijn online omgeving met 12 praktische modules met video's, audiobestandjes, templates en werkboeken om je te helpen om de juiste keuzes te maken voor jouw unieke strategie (t.w.v. € 899).

Tijdens het traject krijg je persoonlijke feedback van mij op al je vragen en op de ingevulde werkboeken en opdrachten die je me toestuurt.

Je krijgt toegang tot de BONUS modules 'Handleiding voor social media' en 'Jouw doelen en marketingkalender en -plan op één A4' inclusief goalplanner en cijferdashboard met een totale waarde van € 299. Dit plan geeft je echt een heerlijk overzicht in handen met wat je moet doen en wanneer.

Ik maak een LinkedIn groep aan voor alle deelnemers waarin ik elke week inzichten en de nieuwste trends op marketinggebied met je deel en waar kan je sparren met andere gelijkgestemde ondernemers.

Praktische informatie
Het Marketing Strategie Traject duurt 12 weken. Op 20 september is de laatste ronde van 2021 gestart. Vanaf 24 januari 2022 start een nieuwe ronde die duurt tot en met 22 april 2022.

De investering bedraagt € 1.997 exclusief BTW (€ 2.416,37 inclusief BTW) of € 510 exclusief BTW bij betaling in vier termijnen.

Hiervoor krijg je:
✓ 1x online groepskickstart van 1,5 uur op 1 of 3 februari
✓ 2x 1-op-1 adviesgesprek van 45 minuten
✓ 1-op-1 mailsupport voor al je vragen
✓ 4x online Q&A van 1,5 uur voor al je vragen
✓ 1x online masterclass over marketing & mindset door Mirjam Beek
✓ 1 trainingsdag op 13 april 2022 op locatie t.w.v. € 599
✓ online academy met 12 modules t.w.v. € 899
✓ 2 bonus modules inclusief mijn befaamde marketingkalender op 1 A4 t.w.v. € 299
✓ besloten LinkedIn groep met gelijkgestemde ondernemers.

Goed nieuws: dit traject is gesubsidieerd!
Werk jij in de culturele of creatieve sector? Dan kom jij in aanmerking voor de subsidie Werktuig PPO. Dit betekent dat je als zzp-er subsidie krijgt. Bekijk de veelgestelde vragen onderaan deze pagina hierover.

Woon je in Drenthe of Overijssel? Dan kan je als zzp-er ook gebruik maken van de Subsidie Voucherregeling.

marketingstrategie traject Mirjam

Over mindset-expert Mirjam
Nadat Mirjam jarenlang voor grote corporates in o.a. de bankwereld werkte, ontdekte ze dat ze over de gave beschikt om mensen te helpen met het versterken van hun mindset. Je mindset is één van de belangrijkste dingen als ondernemer. Hoe jij je voelt, straalt af op je bedrijf en dus ook op het succes daarvan. In het traject verzorgt Mirjam een online masterclass over mindset.

Sfeerimpressie van een trainingsdag van het traject

De trainingsdag wordt geheel Corona-proof aangeboden op locatie Kiemkracht64 in Malden. Fotografie: Levien Lockefeer

Hoe ziet de online omgeving eruit?

Benieuwd waar de modules over gaan? Klik op het plus-symbool om dit te lezen!

Wie je bent en waarom je dit bent gaan doen, maakt dat mensen bij jou willen kopen en niet bij een ander. Door jouw verhaal te delen, ontstaat er herkenning, vertrouwen en verbinding. Mensen doen namelijk graag zaken met mensen: Human-to-Human (H2H). Jouw verhaal vormt dus een cruciaal onderdeel van het fundament van jouw bedrijf. In deze module ga je aan de slag met jouw verhaal en de reden waarom je dit bedrijf bent begonnen.

Veel ondernemers denken vanuit hun aanbod, terwijl hun klant op zoek is naar een oplossing. Maar om die oplossing te kunnen ontcijferen, moet je heel precies weten wie jouw klant is. Als je precies weet wie het liefst bij jou koopt, wordt het veel makkelijker om je boodschap daarop af te stemmen en deze persoon keer op keer in het hart te raken. Daarom gaan we in deze module op zoek naar jouw ideale klant.

Wist je dat jouw klanten naast je staan? Daarom ga jij in deze module aan de slag met jouw unieke pitch en concrete klantbelofte. Ik leer je pitchen alsof je een verhaal vertelt; zonder pusherige techniek, maar wel één die jouw potentiële klant meteen overtuigt en die je overal kunt uitdragen. Zelfs als je op een feestje staat.

Het hebben van een logisch aanbod dat uit meerdere lagen bestaat, is iets wat bijna elke ondernemer ontzettend lastig vindt. Eigenlijk verkopen ze het liefst hun favoriete grootste product, omdat daar al hun kennis en kunde samenkomt. Helaas is niet iedereen klaar voor dat grootste aanbod. Daarom gaan we in deze module aan de slag met jouw strategische aanbod waarmee je je klanten helpt om het voor hen juiste aanbod te kiezen.

De volgende stap is het inrichten van jouw salesfunnels. Een salesfunnel is eigenlijk een onzichtbaar verkoopteam dat toekomstige klanten (leads) helpt keuzes te maken in jouw winkel of bedrijf. Een deel van dit verkoopproces kunnen we automatiseren en dat is waar je consistent klanten uithaalt. Ik leer je wat een salesfunnel is en hoe je deze kunt opzetten. Natuurlijk staan we ook uitgebreid stil bij de verschillende soorten salesfunnels zoals de e-mailfunnel. Hoe bouw je deze op en waarvoor zet je het in?

Jouw aanbod staat als een huis, je kent je ideale klant en je weet welke salesfunnels je nodig hebt. Dan is het nu tijd om de klantreis in kaart te gaan brengen. De klantreis is een marketingmodel dat je zowel voor campagnes als bedrijfsbreed kunt inzetten. In dit programma zetten we de klantreis bedrijfsbreed neer, zodat je een plan hebt voor iedere fase waarin een klant zich bevindt. De klantreis vormt daarmee jouw unieke marketingstrategie. Jouw marketingplan is klaar!

Wist je dat…bezoekers jouw webpagina maar 5 tot 10 seconden aandacht gunnen en dat de meeste bezoekers maar 16% van de inhoud van een webpagina lezen? Daarom gaat deze module over ijzersterke webpagina’s maken, zodat jouw bezoekers betrokken blijven en snel tot gewenste actie overgaan. Hoe richt je jouw homepage in, hoe bouw je een goede salespagina waar direct verkopen uitkomen en hoe schrijf je aantrekkelijke teksten? 

Veel ondernemers hebben een mooie website, maar weten niet hoe ze deze vindbaar kunnen maken voor Google. Google heeft in Nederland en België een marktaandeel van 95,5% en is daarmee de belangrijkste zoekmachine. Een goede webpagina kan jarenlang een vaste positie in Google behouden en iedere maand nieuwe bezoekers opleveren. Specifiek zijn en consequent een aantal belangrijke SEO (Search Engine Optimisation) regels hanteren, zijn hierbij de sleutel tot succes.

Bijna alle ondernemers weten dat ze iets met social media moeten, maar lopen tegen vragen aan als: welk kanaal kies ik, hoe krijg ik meer volgers en wat ga ik dan delen? Deze module gaat over het opzetten van een sterke communicatiestrategie voor social media. Met behulp van relevante onderwerpen leert jouw ideale klant je te vertrouwen en ontstaat een band tussen jullie. Ook bevat deze module de extra BONUS module ‘Handleiding voor social media’. Welk kanaal kies je en welke regels gelden er per kanaal?

Adverteren op social media vinden veel ondernemers spannend. Toch is het een effectieve manier om snel je bereik te vergroten en je aanbod te vermarkten. Bovendien leer je door te testen met verschillende boodschappen ook waar jouw potentiële klant warm van wordt en wat niet zo goed werkt. De resultaten zullen je verrassen. In deze module leer je hoe je advertenties en story’s maakt voor Facebook en Instagram die leads genereren. Hoe bouw je een advertentie op? Hoeveel tekens mag je gebruiken en welke doelgroepen ga je targetten?

Tijd voor de verkoop! Maar…hoe ver van tevoren begin je eigenlijk met het aankondigen van een nieuw product, concept of (online) event? Welke tools kan je hiervoor inzetten en wat mag je absoluut niet vergeten? Hoe voer je een salesgesprek? Veel ondernemers zijn zó lang bezig met de voorbereidingen, dat er nog nauwelijks tijd is om de daadwerkelijke lancering te doen met tegenvallende resultaten als gevolg. Zonde! Dat is verleden tijd. Ik deel mijn stappenplan voor een succesvolle lancering.

Met een grote fanclub heb je helemaal geen marketing meer nodig, dus maak van je klant een fan! Ondersteun, help en blijf betrokken. Laat zien dat je jouw klant begrijpt en er voor hem of haar bent. Veel bedrijven focussen vooral op het verkooptraject, maar weten niet dat het echte verkopen pas NA de koop begint. Dat start namelijk de fase waarin jij je klant kunt verrassen met je service en je kennis. Zo kweek je ambassadeurs die bij je blijven. CoolBlue is een mooi voorbeeld hiervan met hun credo ‘alles voor een glimlach’. In deze module laat ik je zien hoe je dit doet en hoe je dit zelfs kunt automatiseren.

Na dit traject:

voel jij tot in je tenen WAAROM jij doet wat je doet en weet jij precies welk type klant het beste bij jou past. We gaan op zoek naar je Why & missie... en geloof me: die vinden we al-tijd.

weet jij precies welke positie je inneemt in jouw markt omdat je een ijzersterk fundament hebt met een geweldig merkverhaal waar je helemaal in gelooft. Weg met die bescheidenheid!

weet je haarfijn wie jouw ideale klant is en wat jouw klant nodig heeft, zodat je precies weet wat je moet vertellen en hoe jouw aanbod hier naadloos op aansluit.

staat jouw website als een huis en haalt deze vanzelf nieuwe leads binnen met een goede Google strategie en converterende pagina's.

weet jij hoe je social media, e-mailmarketing, adverteren en andere marketingtools kunt inzetten om klanten aan te trekken die bij je passen én bij je terugkeren. Gewoon...door heel dicht bij jezelf te blijven.

kan jij de unieke klantreis die klanten bij jou doorlopen op 1 A4 uittekenen en heb je daarmee een marketingkalender en -plan klaarliggen waar je maanden mee vooruit kunt.

telefoon met modules traject

Marketing is geen talent. Marketing kan je leren.

- Mitchel van Duuren
C icoon

En nu?

Je kunt nu twee dingen doen.

Je kunt besluiten om hier niet aan deel te nemen. Je hebt inmiddels je eigen manier gevonden in het ondernemen en accepteert dat jouw agenda vooral op afroep wordt ingevuld. Dat is natuurlijk helemaal aan jou en dat begrijp ik heel goed. Jouw huidige uur-factuur methode of huidige verdienmodel is overzichtelijk en je weet ongeveer wel hoe de geldstomen gaan.

I’ve been there. Maar weet je, je hebt ook een missie en dat is zoveel mogelijk mensen helpen. Eigenlijk zijn we allemaal wereldverbeteraars. We proberen elk op onze eigen manier ons steentje bij te dragen. Maar als je ook naar een minder ad hoc bestaan verlangt en minder afhankelijk wilt zijn van de overheidsmaatregelen, lees dan even verder.

Het wordt namelijk sowieso lastig. Of je nu op de huidige manier blijft draaien en veel moet bijsturen (al dan niet overheid-gestuurd). Of als je mijn methode omarmt, waarbij ik je ga laten zien hoe je op een andere manier jouw bedrijf runt. Either way gaat je systeem tegenspartelen. Het zijn onrustige tijden en de nieuwe methoden zijn in eerste instantie overweldigend.

Maar daarom doe je het niet alleen. In dit traject heb je een direct lijntje met mij en een groep gelijkgestemde ondernemers die jou steunen en feedback geven. Zie het als een investering in jezelf. Je hoeft het niet meer alleen te doen. Een van mijn vorige deelnemers noemde het zelfs ‘een cadeautje voor zichzelf’. En zo zie ik het ook.

Marketing is geen talent. Marketing kan je leren. Je toekomstige klanten zoeken naar een oplossing die jij biedt, terwijl jij twijfelt over je marketing. Zet dus gewoon je schouders eronder en start met dit traject. En die onzekerheden over je huidige website, je aanbod en je social media, die nemen we weg tijdens dit traject. Jij kunt dit.

Om iets groots te bereiken heb je twee dingen nodig: een plan en net te weinig tijd.

- Leonard Bernstein
C icoon

Wat zeggen anderen?

Door Christel ben ik mega gegroeid in het goed aanbieden van mijn online diensten en producten. Het opzetten van een goede mail funnel, hoe schrijf je een pakkende sales pagina.  Het inzetten van heleboel automatiseringen. Ook helpt ze mij om knopen door te hakken. Ook is heel eerlijk en kritisch, net wat ik nodig heb omdat ik vaak zoveel nieuwe ideeën heb. Ik kan alles tegen haar zeggen en zij filtert als het ware het belangrijkste eruit. 

Echt een top coach! 

Lucie
Lucie Beck
Foodfotograaf, MyLucie.com

Als je stappen wilt zetten met je bedrijf kan ik je echt adviseren om een traject bij Christel te gaan volgen. Ze sowieso een eerlijke en open vrouw met humor. Ze weet van doorpakken, denkt goed met je mee, en haar manier van coachen is mij heel goed bevallen. Zo fijn om met haar samen te werken! Zeker een aanrader!!

sjoerdtje
Sjoerdtje Veenhuizen
Imago deskundige, Diamago

We hebben meegedaan aan het traject vanwege onze eerdere ervaringen met jouw kennis en expertise en onze behoefte aan verdere verdieping. Zonder voorbehoud brengt Christel alles wat ze te brengen heeft, met veel expertise, energie en enthousiasme. Het heeft ons een flinke stap verder gebracht in de zichtbaarheid van ons bedrijf NieuweKaders.

hilde
Hilde van Poeijer
Business coach, NieuweKaders

Het marketing strategietraject bij Christel Verbiesen was praktisch en enerverend. Een aanrader voor een ieder die voor zijn of haar bedrijf een strategie in marketing op wil zetten. Het werkt. Dank Christel voor je enthousiasme en het delen van je grote en professionele kennis.

Ivonne
Ivonne Tusveld
Adviseur corporate recruitment en arbeidsmarktcommunicatie - zorggroep Maas & Waal

Voordat ik begon aan het traject had ik geen idee waar ik het moest zoeken en waar ik moest beginnen. Doordat mijn richting kwijt was, kreeg ik acuut 40 koorts bij het woord VERKOPEN… Nu heb ik een plan, ik weet (meestal) wat ik aan het doen ben en ook al krijg ik een zweetsnor als ik moet pitchen…. Ik doe het wel! Gewoon uit passie voor wat ik doe en met de simpele intentie om mensen te willen helpen. Ik zou het traject van Christel iedereen aanraden! Ik vind haar no-nonsense aanpak heel prettig en ze staat altijd klaar met een tip of oplossing. Topcoach!

Karine de Bruijn
Karine de Bruijn
Food & Lifestyle fotograaf
recensie charlotte
charlotte
Charlotte Houberg
Operazangeres
review hanneke
referentie patty
referentie lucie mst
referentie tineke

Nog even voorstellen...

Hi, ik ben Christel Verbiesen en al ruim 14 jaar ben ik al in de ban van marketing. Eerst in loondienst en sinds 2010 als zelfstandig ondernemer met mijn eigen bedrijf.

Als marketingstrateeg heb ik zowel nationale als internationale bedrijven aan miljoenen extra omzet geholpen met marketingcampagnes en productlanceringen. Positionering is mijn superkracht en ik vind het fantastisch om kansen in de markt op te speuren.

Toen in maart 2020 grote klussen werden geannuleerd, hielp ik een aantal zelfstandig ondernemers-in-nood belangeloos met hun marketingvraagstuk. Ik vond dat zó fantastisch dat ik besloot hiermee door te gaan.

Ik help ervaren creatieve ondernemers zoals jij hoe je meer omzet en meer klanten kunt krijgen door marketing makkelijk te maken. 

Het geheim: een ijzersterke positionering waardoor jouw zelfvertrouwen een boost krijgt, jouw aanbod staat als een huis en waardoor je precies weet wat je moet communiceren en waar.

Maar ook: meer omzet uit bestaande relaties halen. Je klanten staan namelijk naast je, alleen zie je dit soms niet meer.

Ik ben ongelooflijk verliefd op mijn vak en heb één missie: marketing makkelijk maken.

Christel Verbiesen grafitti wand
Christel Verbiesen Honig complex

If opportunity doesn’t knock, build a door.

- Milton Berle
C icoon

Veelgestelde vragen

Voor wie is dit traject geschikt?
Dit traject is speciaal voor zzp-ers of ondernemers die al een aantal jaren ondernemen. Ik werk veel met ondernemers uit de creatieve sector en bouwsector zoals fotografen en videografen, interieur architecten, designers, stylisten en dienstverlenende ondernemers zoals tekstschrijvers en communicatie professionals.

Voor wie is dit traject niet geschikt?
Voor coaches die een coachachtig type zoeken die continu vragen stelt en hen zelf de antwoorden laat vinden. Ik ben een marketingstrateeg en mijn kracht ligt in het vermarkten van producten, diensten en concepten op basis van een geweldig merkverhaal en ijzersterke positionering. Ik luister tussen de regels (en soms bullshit 😉) door naar marketing- en bedrijfskansen en ontdek op deze manier waarom het niet ‘stroomt’. Ik ben iemand die jou leert hoe je marketing voor je kunt laten werken en vertel je ook wat werkt en wat niet. Ik moedig je aan en zorg dat je met een flinke dosis zelfvertrouwen verder kunt.

Hoe lang duurt het traject?
Het traject duurt 12 weken. De huidige editie eindigt op 10 december 2021. Op 24 januari 2022 start een nieuwe ronde die duurt tot en met 22 april.

Waarom bied je een gratis kennismakingsessie aan?
Ik vind het heel belangrijk dat we een wederzijdse klik hebben en ik hoor graag wat je nodig hebt en wat je verwachtingen zijn. Zo kan ik namelijk goed inschatten of het traject bij je past en kan jij ervaren hoe het voelt om 1-op-1 met me te werken. Ik zeg het ook eerlijk als ik denk dat je het beter niet kunt doen.

Hoeveel 1-op-1 coaching zit er in dit traject?
Tijdens het traject heb je twee keer een online 1-op-1 sessie van 45 minuten met mij. Deze kan je inplannen wanneer je zelf wilt. Je krijgt mailsupport voor al je vragen en voor de opdrachten die je inlevert, dus je hebt altijd een direct lijntje met mij.

Zit er een groepselement in dit traject?
Zeker! Je gaat dit traject aan met een groep gelijkgestemde ondernemers die ook al jaren een eigen bedrijf hebben. Geen starters, maar ervaren vakexperts. Alle masterclasses, Q&A’s en de trainingsdag zijn met deze groep. Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder. In een besloten LinkedIn groep mag je al je vragen stellen en kan je netwerken met de andere deelnemers.

Wat als ik niet bij de groepssessies kan zijn?
No worries 😉. De groepssessies worden opgenomen, zodat je deze ook op een ander moment terug kunt kijken of luisteren.

Wat is de investering?
De investering bedraagt € 1.997 exclusief BTW (€ 2.416,37 inclusief BTW) of € 510 exclusief BTW bij betaling in vier termijnen.

Krijg ik subsidie op dit traject?
Als je in de culturele of creatieve sector werkzaam bent, krijg je de 1/3 van de trajectprijs vergoed via de subsidie ‘Werktuig PPO’. Om in aanmerking te komen, vraag je zelf de subsidie aan voorzien van mijn offerte. Ik heb een handige mail voor je met instructies om dit te doen. Bekijk de SBI-lijst om te kijken of je in aanmerking komt.

Woon je in Drenthe of Overijssel? Dan kan je als zzp-er ook gebruik maken van de Subsidie Voucherregeling van € 1.000.

Wanneer krijg ik de eerste factuur?
De eerste factuur ontvang je zodra het traject start. Als je voor een termijnbetaling hebt gekozen, ontvang je een factuur op 24 januari, 21 februari, 21 maart en 18 april 2022.

Hoeveel tijd gaat me dit kosten? Ik ben best druk al.
Dat begrijp ik, als ondernemende moeder van twee, als geen ander. Daarom heb ik de leeromgeving gebouwd aan de hand van drie leermethoden: korte video’s van circa 5 minuten, tekst voor wie graag leest en audio-bestanden voor wie graag luistert. Alle groepsessies zijn terug te kijken. De formats en templates die ik in dit traject met je deel, zijn bedoeld om je enorm veel tijd te besparen. Per module heb je ongeveer 30 minuten nodig voor de theorie. Voor het uitwerken van de opdrachten ben je ongeveer 2 uur per week kwijt.

Wat mag je verwachten van de begeleiding?
Ik help je op weg en begeleid je gedurende het proces, maar je gaat zelfstandig aan de slag en creëert alles zelf. Op deze manier voorkom je namelijk ook dat je ‘besmet’ raakt door mijn manier van praten en handelen, terwijl jouw kracht in jouw eigen woorden en persoonlijke verhaal schuilt. Ik geef jou een sterk marketingfundament waarop je kunt bouwen. Daarna kan de leider in jezelf opstaan en dit mega-succesvol maken.

Hoe ziet de online leeromgeving eruit?
Een video zegt meer dan 1000 woorden, dus neem gerust een kijkje:

Gaan we samen van start?

Denk je dat het Marketing Strategie Traject iets voor jou is? Laat dan hieronder je gegevens achter dan neem ik contact met je op. Je kunt ook zelf een kennismakingsgesprek inplannen via mijn online planner Calendly.

De nieuwe groep start op 24 januari 2022 en het traject loopt tot en met 22 april 2022. De investering bedraagt € 1.997 exclusief BTW (of in 4 termijnen à € 510).

Scroll naar top