Gratis masterclass

Positioneren kan je leren

Word je gallisch van het eeuwige getwijfel over wat je moet vertellen om klanten aan te trekken? Heb je constant nieuwe ideeën voor je aanbod, maar weet je niet wat je moet kiezen?

Grote kans dat je jouw positionering niet helder hebt. Die zorgt er namelijk voor dat je precies weet wat je moet vertellen, aan wie en waarom.

Veel ondernemers vertellen over hun aanbod, maar je onderscheidt je door je persoonlijkheid. Daarmee trek je de juiste klanten aan. Daarbij past een aanbod waar zij blij van worden en jijzelf ook.

Wil jij een duidelijke positionering waar jouw favoriete klant van 'aan' gaat? Schrijf je dan in voor mijn gratis masterclass ‘Positioneren kan je leren’ op dinsdag 14 september om 10.00 uur.

Deze masterclass geef ik via Zoom, want ik wil je graag zien, horen en helpen. Er komt een replay, maar als je er live bij bent, ontvang je een gratis invulbaar werkboek dat je verder helpt met aanscherpen van jouw merkverhaal.

Positioneren kan je leren

Op los zand kan je niet bouwen

Ik begrijp je. Je wilt in een paar snelle stappen resultaat. Wie niet? 

En dus begin je met je aanbod. Elke ondernemer begint zo. Als je je bij de Kamer van Koophandel registreert, vragen ze ook niet naar het ‘waarom’ van je keuze.

Nee, ze willen weten welke SBI codes ze moeten koppelen aan jouw bedrijf en dus moet je haarfijn weten wat je gaat doen. Tien minuten later en vijftig euro lichter sta je weer buiten. Zeg maar bye tegen je why

Je begint met bestaande relaties en gemaksklanten. Maar na tijdje begint het te wringen. Wat moet je communiceren om de juiste klanten aan te trekken en wie zijn dit dan? 

Klanten komen ad hoc aanwaaien, je weet eigenlijk niet goed wat je nu op social media moet plaatsen en soms pak je klussen aan die je niet zo tof vindt.

Komt dit jou bekend voor?
Dan ben je aan het bouwen op los zand. Twijfels heb je alleen als je niet goed helder hebt wat je positionering is. Je mist richting en focus.

Positioning is not what you do to a product. Positioning is what you do to the mind of the prospect.

- Al Ries
C icoon

Hoe je wordt onthouden

Een ijzersterke positionering is de basis van je bedrijf.

✓ Het vormt de fundering.
✓ Het helpt je om gemakkelijk te kunnen vertellen waar jij voor staat.
Het geeft richting en focus bij je marketing en sales.
Het zorgt ervoor dat anderen je kunnen onthouden.

Daarom leer ik je in deze masterclass:
✓ welk deel van je verhaal interessant is voor je klant.
✓ hoe je jouw onderscheidende superkracht ontdekt.
✓ hoe je erachter komt wie jouw ideale klant is.
✓ hoe je een passend aanbod creëert.
✓ hoe je schaamteloos je bedrijf kunt promoten.

Het is een interactieve sessie via Zoom, want ik wil je graag zien, horen en helpen. Het is ook stiekem meer een workshop dan een masterclass.

Als je live aanwezig bent, ontvang je een super handig invulbaar werkboek. Deze helpt je om (ook na de masterclass) stap-voor-stap die positionering vorm te geven.

Toffe bonus
De eerste vijf personen die na afloop van de masterclass hun positionering naar me opsturen, ontvangen een persoonlijke video met feedback. Cool toch? 🙌

Schrijf je nu in voor deze gratis masterclass. Je ontvangt een bevestiging van je registratie en de Zoom-link per e-mail.

Gratis masterclass 'Positioneren kan je leren'

Geef richting aan wat je doet en ga vol vertrouwen voor je business staan.

Ik ga zorgvuldig met je gegevens om. Hoe? Dat lees je in mijn privacyverklaring.

Praktische info

Datum en tijd
Dinsdag 14 september om 10.00 uur via Zoom. Duur: 60 minuten. Naderhand ontvang je de opnamen via je mail.

Voor wie is deze masterclass?
Deze masterclass is voor ondernemers die al een aantal jaren meedraaien en expert zijn in hun vak. Je bent niet vies van hard werken, maar het continu twijfelen en van richting veranderen bij het promoten van je bedrijf kosten je veel energie.

Door wie wordt de masterclass gegeven?
De masterclass wordt live gegeven door mij, Christel Verbiesen. Ik ben marketingstrateeg en het positioneren van bedrijven en bijbehorende marktlanceringen en campagnes is mijn superkracht.😉

Waarom geef je deze masterclass via Zoom?
Ik vind het prettig om je te zien en direct op je vraag te kunnen antwoorden. Eigenlijk is het een groepssessie en Q&A in één. Een groepssessie is bovendien super waardevol voor je netwerk. Tijdens de chat kan je met andere ondernemers praten en connecten. Natuurlijk mag je je camera uitzetten, maar ik vind het leuk om je te zien.

Ben je verhinderd?
Geen probleem! Schrijf je dan toch in, want naderhand deel ik de replay met je. Ik wil je wel uitnodigen om live aanwezig te zijn, omdat je alleen dan direct je vragen kunt stellen.

merkverhaal
Christel Verbiesen Honig complex

Wat je ownt, wordt beloond.

- Christel Verbiesen
C icoon

Anderen over eerdere masterclasses die ik gaf

Ik krijg er veel energie van en heb al een to do-lijstje gemaakt. Die pitch maken! Dankjewel.
– Charlotte

Super Christel! Heerlijk om je enthousiasme te voelen! Dank! – Sjoerdtje

Dank je wel Christel voor al je waarde weer. Zeker een MASTERclass. – Sophie

Fijn dit, dank je voor de inspiratie! Heel waardevol en wat ben je een fijn enthousiast mens. – Carolien

Was heel waardevol Christel. Dank! – Yvonne

Superleuk om naar een andere marketingnerd te luisteren 🙂 mooi verhaal! – Liesbeth

Nog even voorstellen...

Mijn naam is Christel Verbiesen en al ruim 14 jaar ben ik in de ban van marketing. Als marketingstrateeg heb ik zowel nationale als internationale bedrijven aan miljoenen extra omzet geholpen met marketingcampagnes en productlanceringen.

Nu help ik ervaren ondernemers zoals jij aan meer klanten en omzet door marketing makkelijk te maken. Je kunt next level gaan zonder onder de werkdruk te bezwijken. Het geheim: een ijzersterke positionering, jouw marketing slim inzetten en processen automatiseren.

Ik ben ongelooflijk verliefd op mijn vak en heb één missie: marketing makkelijk maken. 

Ga ik jou helpen inzien dat marketing gewoon hartstikke leuk is én moeiteloos kan gaan? Schrijf je in!

merkverhaal

Gratis masterclass 'Positioneren kan je leren'

Geef richting aan wat je doet en ga vol vertrouwen voor je business staan.

Ik ga zorgvuldig met je gegevens om. Hoe? Dat lees je in mijn privacyverklaring.

Scroll naar top