Leer online webinars geven

Waardevolle Webinars geven: hoe dan?

3-delige online training over inhoud én sales

Waarom hoor je niemand over de inhoud van een webinar? Het gaat alleen maar over de techniek. Maar zonder een goede inhoud en structuur is je verhaal niet sterk en gaat verkopen moeizaam.

In de 3-delige serie ‘Waardevolle webinars geven’ vertel ik exact hoe je een waardevol webinar kunt geven waarbij je kijker aangehaakt en koopklaar is!

Je krijgt:
– onbeperkt toegang tot de 3-delige serie
– mijn 7 stappenmodel voor waardevolle inhoud
– mijn structuurplan waarmee je binnen de tijd blijft
– mijn best gelezen before- en after-mails
– mijn best converterende registratie- en salespagina’s

Nu slechts 97,- (in plaats van €197,00)

Ontvang direct alle replays en templates in je mailbox. Zo ben jij helemaal klaar om je eigen webinar te geven, maar dan zonder getwijfel over vorm en inhoud.

Geen idee waar je moet beginnen?

Jij bent een echte professional. In loondienst wisten de mensen je al te vinden, maar ook als ondernemer komen er steeds weer nieuwe klanten op je pad. Alleen…het is niet zo structureel als je zou willen.

Ondertussen hoor je alleen maar succesverhalen van dienstverleners die de ene na de andere dienst in de markt zetten en je denkt: “Hoe doen ze het?”

JIJ draait jezelf namelijk continu vast. Dan ben je weer zoekende met je doelgroep. Dan zit je weer teveel na te denken in plaats van dat je in beweging komt. Je verzint steeds iets nieuws voor je aanbod en blijft maar trainingen volgen om nog beter te worden.

Dit is het verhaal van 99% van de ondernemers die ik spreek. Ze zijn klaar met hun getwijfel, gebrek aan focus en willen gewoon weten wat ze moeten doen om meer klanten en omzet te krijgen.

Klaar met je eigen getwijfel? Dan is het tijd om je business te versimpelen met onweerstaanbaar droomaanbod waarmee klanten naar JOU komen.

Je aanbod staat, maar steeds 1-voor-1 klanten binnenhengelen kost veel tijd en energie. Je weet dat je met een online webinar of masterclass veel sneller meer mensen bereikt en een grotere impact maakt.

Maar denk je aan webinars geven, dan denk je al snel aan veel gezwets en weinig waarde. En dan komen ook nog de andere twijfels:

  • Geen idee hoe het werkt!
  • Wat zet je erin en hoe blijf je binnen de tijd?
  • Hoe bereid je je het beste voor?
  • Hoe krijg je een webinar interactief?
  • Hoe promoot je je webinar?

Tijdens deze 3-delige training krijg je antwoord op al deze vragen. Ik deel mijn beste en vooral praktische tips over de inhoud, opbouw en promotie van webinars.

Praktisch:

Drie sessies van 1 uur (opgenomen via Webinargeek).

Bij deze training krijg je een digitaal werkboek.

Bij deze training ontvang je alle templates waarover in de presentatie wordt gesproken.

De training is online te volgen vanaf je computer, tablet of telefoon.

Anderen over deze training:

Review Ivonne Greta
Review Iris
Review Marleen Sabine

Inhoud van deze mini-training

– basisingrediënten voor een webinar
– structuur houden in een webinar
– binnen de tijd blijven
– online webinar tool kiezen

– basisingrediënten voor een webinar
– structuur houden in een webinar
– binnen de tijd blijven
– online webinar tool kiezen

– praktische voorbereiding
– interactie met je publiek
– jezelf online presenteren
– omgaan met zenuwen

– praktische voorbereiding
– interactie met je publiek
– jezelf online presenteren
– omgaan met zenuwen

– promotie van je webinar
– je aanbod (tijdig!) presenteren
– simpele bruggetjes naar je aanbod
– leads opvolgen

– promotie van je webinar
– je aanbod (tijdig!) presenteren
– simpele bruggetjes naar je aanbod
– leads opvolgen

Na deze online training weet je:

hoe je een waardevol webinar maakt waarover mensen praten op social media. En belangrijker: die direct klanten en omzet oplevert.

welke basisingrediënten er nodig zijn voor een webinar, zodat je een helder, enthousiast en waardevol verhaal vertelt.

hoe je structuur houdt en binnen de tijd blijft, zonder een nervous breakdown door de klok of wegsluipende kijkers.

hoe je de interactie met je kijkers op gang krijgt, zodat je niet in je uppie tegen een camera zit te praten.

welke webinartool het beste bij jou en je boodschap past. Wordt het Zoom of een tool als Webinargeek? De do's en don'ts!

hoe je je webinar het beste kunt promoten, je aanbod presenteert én de leads opvolgt.

Ontvang direct alle replays en templates in je mailbox. Zo ben jij helemaal klaar om je eigen webinar te geven, maar dan zonder getwijfel over vorm en inhoud.

Masterclass Lanceren en verkopen met AI
Het Marketing Theater

Van stress naar yes!

- Christel Verbiesen

Wat zeggen anderen nog meer?

Referentie nav masterclass
Webinar Jo
Referenties masterclass januari
Referentie masterclass Hieke
Webinar Lindsay
Referentie masterclass april
Webinar feedback
Referentie Arianne

Even voorstellen...

In 2013 organiseerde ik het eerste webinar voor de bouwsector. Ik kwam uit de automotive branche waar dit al veel vaker werd gedaan, maar in de bouw had niemand ervan gehoord.

Het werd een dijk van een succes. Met drie man moesten we alle vragen modereren, zodat de sprekers hun verhaal konden doen én de vragen konden beantwoorden. Na afloop ging het verkoopteam aan de slag met alle vragen en leads.

Fast forward naar nu worden er veel webinars gegeven. Laat dat je niet ontmoedigen, maar juist aanmoedigen! Webinars werken. Ben je relevant, blijf je heel dichtbij jezelf en je visie, dan zijn mensen benieuwd naar jouw visie en kennis.

Hoe specifieker het resultaat van je webinar of online masterclass, hoe meer kijkers. Hoe je van die kijkers een klant maakt, vertel ik tijdens deze 3-daagse mini-training.

Als marketingstrateeg heb ik zowel nationale als internationale bedrijven aan miljoenen extra omzet geholpen met marketingcampagnes en productlanceringen. Ik heb mijn sporen verdiend in internationale MT’s, weet alles van positionering en heb een neus voor marktkansen.

Ik ben ongelooflijk verliefd op mijn vak en heb één missie: marketing makkelijk maken. 

Het Marketing Theater
Het Marketing Theater

Hoe specifieker het resultaat van je webinar of online masterclass, hoe meer kijkers.

- Christel Verbiesen

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt deze training?
Deze training bestaat uit 3 sessies van 1 uur.

Wat is de investering?
De investering is slechts 97,- exclusief BTW. Hiervoor krijg je:
✓ Replay dag 1: inhoud en structuur
✓ Presentatie dag 1 (inclusief handige presentatie-indeling)
✓ Werkboek 7-stappenmodel voor een sterke inhoud
✓ Replay dag 2: praktische voorbereiding
✓ Presentatie dag 2 (inclusief een checklist voor de techniek)
✓ Replay dag 3: verkopen via webinars
✓ Presentatie dag 3 (hoe promoot en verkoop je via webinars)
✓ Klanttaal template – online document voor het bijhouden van klantvragen
✓ Before-mails van een webinar serie
✓ After-mails van een webinar serie
✓ Mijn registratie- en salespagina’s

Voor wie is deze training interessant?
Deze training is voor zzp’ers en ondernemers met een klein team, zoals trainers en creatieve zzp’ers, die al een aantal jaren meedraaien en expert zijn in hun vak. Je bent niet vies van hard werken, maar continu klant-voor-klant binnenhalen voor bedrijf kost je veel energie. Daar kan een webinar verandering in brengen.

Wie is de presentator van deze 3-daagse?
Dat ben ik, Christel Verbiesen. Ik ben marketingstrateeg en ben gek op positioneren en vernieuwende marktlanceringen. Maar wel op een manier die bij je past. Dan houd je het ook vol en krijg je er nog plezier in ook!😉

Christel Verbiesen Show Up
Ask me anything
Scroll naar boven